کد خبر: ۱۱۲۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۲ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - 19 September 2017
بانكداري ايراني - شرکت بیمه کوثر با در نظر گرفتن اصل حمایت از حقوق شهروندی، برای اولین بار در ایران به صورت انحصاری بیمه‌نامه حامی را به‌وسیله کارشناسان و متخصصان امور بیمه‌ای و حقوقی طراحی کرده است.
بانكداري ايراني - شرکت بیمه کوثر با در نظر گرفتن اصل حمایت از حقوق شهروندی، برای اولین بار در ایران به صورت انحصاری بیمه‌نامه حامی را به‌وسیله کارشناسان و متخصصان امور بیمه‌ای و حقوقی طراحی کرده است. 

این بیمه‌نامه رویای حمایت همه‌جانبه در امور حقوقی را برای تمام شهروندان ایرانی تحقق خواهد بخشید. هدف از عرضه این محصول، در گام نخست، پیشگیری از وقوع مشکلات حقوقی و در گام بعدی حمایت از بیمه‌گذاران در حل‌وفصل مشکلات و مسایل قضایی آنان است.

خدمات حقوقی برای بیشتر اقشار جامعه هزینه گزافی دارد. همچنین یافتن ارائه‌دهنده خدمات متناسب با نیاز هر فرد، کار آسانی نیست. علاوه بر این، تشخیص میزان تعهد ارائه‌دهنده خدمات به اصول اخلاق حرفه‌ای، کار دشواری است.

 این عوامل باعث می‌شود که شهروندان یا به خدمات حقوقی مورد نیازشان دست پیدا نکنند و یا به علت ناآشنایی با روال دادرسی به حق خود نرسند.

بیمه‌نامه حامی تلاش می‌کند تا این قبیل مشکلات شهروندان را برطرف کند.  شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای اندک از تمامی خدمات تحت پوشش این بیمه‌نامه بهره‌مند شوید. 

همچنین موسسات و وکلایی که شرکت بیمه کوثر برای ارائه خدمات به بیمه‌گذاران و بیمه‌شدگان خود معرفی می‌کند، با دقت و ظرافت خاصی انتخاب شده‌اند. این اشخاص که شبکه حقوقی بیمه‌حامی به شمار می‌روند، در کنار صلاحیت علمی و قانونی، دارای تجربه و تعهد بالای کاری نیز هستند. در یک کلام باید گفت شبکه حقوقی ما شامل بهترین متخصصان امور حقوقی در ایران است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: