کد خبر: ۱۱۱۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۱ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - 02 September 2017
بانكداري ايراني - طی روزهای اخیر ، در خبرها آمده بود که 35 شعبه موسسه كاسپين مجهز به خودپرداز شده‌اند. این ۳۵ شعبه مذکور در استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، تهران، سمنان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، مازندران، یزد، هرمزگان و البرز مستقر است.
 بانكداري ايراني - طی روزهای اخیر ، در خبرها آمده بود که  35 شعبه موسسه كاسپين  مجهز به  خودپرداز شده‌اند. این  ۳۵ شعبه مذکور در استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، تهران، سمنان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، مازندران، یزد، هرمزگان و البرز مستقر است.

به گزارش  بانكداري ايراني  ، سوال این است که آیا این رخداد  سبب می شود تا تصور کنیم که وضعیت موسسه کاسپین روبه بهبودی است ؟ ایا می توان بر اساس این اتفاق قضاوت کرد که مشکلات به پایا نرسیده است ؟ 

بر اساس این گزارش ،  در ماده١٢  آيين نامه تاسيس و فعاليت بانكهاي مجازي مصوبه  بانک مرکزی،  آمده است كه براي راه اندازي بانكداري مجازي كه خودپرداز نيز يكي از درگاه‌هاي آن است بايد از حسن شهرت برخوردار و فاقـد سـابقه محكوميـت  كيفري مؤثر بوده و شبکه بانکي کشور از آنها مطالبات غيرجاري نداشته باشند. همچنين در  بند 1-4  از ماده يك  آيين نامه تاسيس  و فعاليت بانك‌هاي مجازي كه از سوي بانك مركزي  تهيه و تنظيم شده است ، درگاه الکترونيکي عبارتند از  موجوديتي است مجازي و يا فيزيکي نظيـر رايانـه، کيوسـک بانـک، اينترنت،  خودپرداز،پايانه فروش، تلفن، تلفن همراه، تلويزيون ديجيتال و غيره که مشتري بـا  استفاده از ابزار مناسب، از خدمات بانکي به صورت غير حضوري بهره مند مي شود. 

بنابراین با توجه به  شروط  راه اندازي  35 خودپرداز در موسسه كاسپين ،  این گونه وانمود می شود که نشانه هایی  از رفع مشكلات اين موسسه مشاهده می شود  زيرا از شروط راه اندازي آن رفع مشكلاتي مانند حسن شهرت و بدهي و مطالبات  است . در همين رابطه  معاون شعب و فناوری موسسه اعتباری کاسپین از راه‌اندازی دستگاه‌های خودپرداز سیستم بانکی در ۳۵ شعبه مجاز این موسسه در سراسر کشور خبر داد. علیرضا طاهریان با بیان این خبر افزود: برای دسترسی آسان مشتریان به خدمات این موسسه و تسهیل در روند دریافت وجه، دستگاه های خودپرداز را در ۳۵ شعبه در سطح کشور راه‌اندازی کردیم.

  معاون شعب و فناوری موسسه اعتباری کاسپین اظهارداشت: با این اتفاق مشتریان می‌توانند علاوه بر دریافت پول نقد، از میزان موجودی خود مطلع شده و گزارش حساب خود را نیز دریافت کنند.

وی با اشاره به فرایند تجهیز موسسه به فن آوری‌های نوین ادامه داد: توجه به فن آوری و تجهیز شعب موسسه اعتباری کاسپین یک اصل بی بدیل در موسسه است که در  آینده نزدیک با خبرهای خوشی برای مشتریان موسسه اعتباری کاسپین همراه خواهد بود. طاهریان تاکید کرد: ۳۵ شعبه مذکور در مناطق مختلف ایران که در استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، تهران، سمنان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، مازندران، یزد، هرمزگان و البرز مستقر است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: