کد خبر: ۱۱۱۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۰:۵۵ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - 30 August 2017
معاونت امور بانکي موسسه اعتباري گفت: تلاش، حميت و غيرت وراي تصور مديران و کارکنان ثامن موجبات شگفتي کارشناسان ساير بانک‌ها شده است.
معاونت امور بانکي موسسه اعتباري گفت: تلاش، حميت و غيرت وراي تصور مديران و کارکنان ثامن موجبات شگفتي کارشناسان ساير بانک‌ها شده است.

به گزارش روابط عمومي موسسه اعتباري ثامن، عيسي قهرماني در  بازديدهاي جداگانه در جمع کارکنان قزوين، زنجان و گيلان چشم‌انداز ثامن براي شعب را با حداقل منابع هزارميلياردي عنوان کرد و افزود: طبق تجربه بين‌المللي  و تجربه کشورهاي پيشرو در امر بانکداري وصول مطالبات، بازگرداندن منابع منجمد شده به چرخ مالي و سوددهي، فروش املاک مازاد، جذب منابع ارزان و درنهايت دريافت کارمزد از سبد خدمات بانکي است مؤثرترين راهبرد براي حرکت روبه‌جلو و حضور قدرتمند در عرصه رقابت بانکي است.

وي لازمه داشتن جايگاه مطمئن و تأثيرگذار در ارکان مديريتي بانکي را برخورداري از توانمندي‌هاي عملياتي و غيرعملياتي متمايز از ساير رقبا دانست و افزود: بايد در خصوص مطالبات معوق با برنامه کارآمد عمل کرد و با همکاري مستمر با شرکت تدبير اقتصاد مجد، پول‌هاي راکد را به جريان انداخت.
قهرماني همچنين همکاران خواست به‌منظور آمادگي براي گام نهادن در عرصه‌هاي نوين بانکي، خود را به علم روز تجهيز کنند و تصريح کرد: کارکنان آموزش‌هاي لازم در زمينه بانکداري و اطلاعات بانکي، ضمانت‌نامه‌ها  و قوانين چک را در اولويت قرار دهند.

محمدعلي عسگري مدير ناحيه 4 موسسه اعتباري ثامن در جمع کارکنان قزوين و زنجان و سيد عباس نجفي مدير ناحيه 2 موسسه اعتباري ثامن در جمع کارکنان گيلان در خصوص مشتري مداري، اهميت تلاش جمعي کارکنان، داشتن برنامه مدون و روزانه در شعب، رعايت دستورالعمل‌هاي ابلاغي، جمع‌آوري منابع جديد و ارزان، توجه به طرح‌هاي زيتون و وصول مطالبات معوق مطالبي را عنوان کردند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: