کد خبر: ۱۱۰۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۳ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - 16 August 2017
در نظر داریم که پاویون چین را برای همه محصولات به‌شرط انتقال تکنولوژی داشته باشیم که این مهم در مرحله رایزنی است.
کریمی گفت:در نظر داریم که پاویون چین را برای همه محصولات به‌شرط انتقال تکنولوژی داشته باشیم که این مهم در مرحله رایزنی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد کریمی، سرپرست امور نمایشگاهی در مراسم اختتامیه هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان که با حضور مسئولان و فعالان صنعت ساختمان و بخش تعاون برگزار شد، گفت:در نمایشگاه امسال بیش از ۱۳۰۰ مشارکت کننده حضور داشتند و نزدیک به ۴۰۰ شرکت خارجی از ۳۱ کشور به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم در نمایشگاه حاضر شدند.

وی بااشاره به اینکه یکی از مؤلفه‌های اصلی اشتغال صنعت ساختمان است، گفت: نمایشگاه صنعت و ساختمان بزرگترین نمایشگاه صنعتی کشور است.

کریمی افزود: اهمیت بخش مسکن به دلیل وابسته بودن ۱۳۰ صنعت به آن است و در صورت رونق گرفتن می‌توان امیدوار به ایجاد اشتغالزایی باشیم.

عضو هیأت رئیسه اتاق تعاون ایران تصریح کرد: نزدیک به ۴۰۰ شرکت خارجی از ۳۱ کشور به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم در این نمایشگاه حضور یافتند. نکته مهم در نمایشگاه امسال برجسته بودن حضور شرکت‌های دانش‌بنیان همچنین بازدید هیأت‌های تجاری مختلف و برگزاری جلسات دوبه‌دو و برگزاری کارگاه‌های آموزشی با صدور گواهی‌نامه برای شرکت کنندگان و سایر فعالیت‌های جانبی نمایشگاهی بود.

سرپرست امور نمایشگاهی از ایجاد پاویون چین برای همه محصولات خبر داد و گفت: در نظر داریم که پاویون چین را برای همه محصولات به‌شرط انتقال تکنولوژی داشته باشیم که این مهم در مرحله رایزنی است.

کریمی همچنین به برگزاری نمایشگاه لاستیک در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: برگزاری این نمایشگاه در حال تعریف است و درصدد هستیم که آن را انجام دهیم.

اولین نمایشگاه تخصصی مسکن وانبوه سازی در ایران برگزار می شود

طاهری مسئول برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی املاک، مسکن و انبوه سازی در ایران در حاشیه این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه از  4 تا 7 آبان ماه در استان اصفهان برگزار می‌شود.

 وی در ادامه افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد تحرک در بازار مسکن است و قصد داریم با برگزاری این نمایشگاه، سهمی در ایجاد اشتغال کشور داشته باشیم.

مسئول برگزاری این نمایشگاه توضیح داد: با توجه به اینکه استان اصفهان قلب گردشگری ایران است، می‌توان میزان سرمایه گذار در حوزه گردشگری را افزایش داد. 

با اشاره به  ایجاد رونق و خروج رکود از بازار مسکن، یادآور شد: برای مقابله با بیکاری و رونق گرفتن صنایع ساختمان باید قدم های محکمی در حوزه ساخت و ساز از جمله همکاری انبوه سازان برای حضور در این نمایشگا‌ه‌ها برداریم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: