کد خبر: ۱۱۰۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - 16 August 2017
عضو هیأت رئیسه اتاق تعاون ایران با اشاره به اینکه ۱۳۰ رشته مرتبط با بخش مسکن هستند، گفت: در صورتی که بخش مسکن رونق یابد اشتغالزایی رونق می‌یابد.

عضو هیأت رئیسه اتاق تعاون ایران با اشاره به اینکه ۱۳۰ رشته مرتبط با بخش مسکن هستند، گفت: در صورتی که بخش مسکن رونق یابد اشتغالزایی رونق می‌یابد.

سید محمد کریمی، سرپرست امور نمایشگاهی و عضو هیأت رئیسه اتاق تعاون ایران در مراسم اختتامیه هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان که با حضور مسئولان و فعالان صنعت ساختمان و بخش تعاون برگزار شد با اشاره به اینکه در نمایشگاه امسال بیش از 1300 مشارکت کننده حضور داشتند، گفت: نزدیک به 400 شرکت خارجی از 31 کشور به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم در نمایشگاه حاضر شدند.

 وی با ابراز اینکه یکی از مؤلفه‌های اصلی اشتغال صنعت ساختمان است، گفت: نمایشگاه صنعت و ساختمان بزرگترین نمایشگاه صنعتی کشور است. اهمیت بخش مسکن از آن جهت است که 130 صنعت وابسته به این بخش است. در صورتی که مسکن رونق یابد اشتغالزایی رونق می‌یابد.

 عضو هیأت رئیسه اتاق تعاون ایران بیان کرد: نزدیک به 400 شرکت خارجی از 31 کشور به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم حاضر شدند. نکته مهم در نمایشگاه امسال برجسته بودن حضور شرکت‌های دانش‌بنیان همچنین بازدید هیأت‌های تجاری مختلف و برگزاری جلسات دوبه‌دو و برگزاری کارگاه‌های آموزشی با صدور گواهی‌نامه برای شرکت کنندگان و سایر فعالیت‌های جانبی نمایشگاهی بود.

سرپرست امور نمایشگاهی از ایجاد پاویون چین برای همه محصولات خبر داد و گفت: در نظر داریم که پاویون چین را برای همه محصولات به‌شرط انتقال تکنولوژی داشته باشیم که این مهم در مرحله رایزنی است.

سیدمحمد کریمی همچنین به برگزاری نمایشگاه لاستیک در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: برگزاری این نمایشگاه در حال تعریف است و درصدد هستیم که آن را انجام دهیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: