کد خبر: ۱۱۰۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۲ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - 14 August 2017
مدیرعامل بیمه ما در نشست خبری عنوان کرد ؛
بانکداری ایرانی ـ مجید صفدری مدیرعامل « بیمه ما» در نشست با اصحاب رسانه درباره عملکرد این شرکت در سال گذشته گفت: بالاترین دی پی اس (DPS) در صنعت بیمه محقق شود و توانستیم عدد 170 ریال را میان سهامدارن توزیع کنیم.
 بانكداري ايراني  ـ مدیرعامل بیمه ما در یک نشست خبری گفت: اولین مجمع سالانه این شرکت در صنعت بیمه علیرغم همه تغییرات و روش های تعیین کفایت ذخایر برگزار شد.

به گزارش بانكداري ايراني ، مجید صفدری مدیرعامل « بیمه ما» در نشست با اصحاب رسانه درباره عملکرد این شرکت در سال گذشته گفت: بالاترین دی پی اس (DPS) در صنعت بیمه محقق شود و توانستیم عدد 170 ریال را میان سهامدارن توزیع کنیم. 

وی ادامه داد: برگزری همایش ها و گردهمایی های منطقه ای در خصوص بازاریابی نوین، روش های فروش جدید و تکنیک های موثر و بروز عملیات بیمه گری و مارکتینگ و برندینگ در سال گذشته انجام گرفت و امسال نیز ادامه دارد. 

صفدری با اشاره به اینکه شرکت «بیمه ما» در سال گذشته کمترین شکایات از طرف بیمه گذاران، مشتریان و سهامداران داشته و توانست جایگاه مناسب و شایسته ای را در شرکت های بیمه ای کسب کند. 

هم چنین افزایش سهم بازار تا عدد 1.45صدم درصد، رسیدن به ترکیب پرتفوی مناسب با مدیریت و تحلیل ریسک و گرفتن حق بیمه واقعی را سرلوحه کار این شرکت قرار دهیم و در سبد درآمدهای بیمه این شرکت منظور شده است. 

وی هم چنین از اجرایی شدن آیین نامه 54 با آماده شدن زیرساخت های آی تی و مالی آن خبر داد و گفت: ما توانستیم اثبات کنیم صنعت بیمه می تواند اشتغالزایی نموده و از جوانان تحصیلکرده در جهت گسترش فرهنگ بیمه استفاده کند و ایجاد درآمد زایی برای این قشر فراهم شود.

صفدری درباره تبادل اطلاعات با شرکت های بیمه گری خارجی نیز گفت: مذاکره با بزرگترین شرکت های بیمه ای دنیا در شرکت «بیمه ما» انجام شده و برخی از آنها به مرحله عقد قرارداد نیز منجر شده است. با شرکت «پارتنری» و «اسکور» فرانسه مذاکره کردیم و قراردادی را در حال حاضر با این شرکت امضا کردیم و ریسک هایی در حوزه نفت، گاز، انرژی و پتروشیمی و بانکی و سایر عملیات بیمه گری را به این شرکت بزرگ واگذار کردیم. 

مدیرعامل شرکت «بیمه ما» اظهار داشت: در صنعت بیمه نشان داده ایم با مذاکره و شرایط ایجاد شده در برجام می توانیم با کشورهای آسیایی و اروپایی تعامل داشته باشیم و ریسک های بزرگ را از کشور خارج کنیم. در زمان تحریم ها بسیاری از ریسک های بزرگ در کشور محبوس شده بود و می توانست برای کشور سوخت ملی ایجاد کند و ثروت های ملی را بر باد دهد. 

صفدری در ادامه گفت: شرکت «بیمه ما» توانسته است در نظر سنجی انجام شده از سوی بیمه مرکزی رتبه چهارم برترین برند صنعت بیمه کشور را کسب کند.  

وی افزود: سازمان بورس ایران، شرکت های سهامی «بیمه ما» را شفاف ترین شرکت در بورس کشور در صنعت بیمه به همراه دو شرکت دیگر معرفی کرد و با کمک همه مدیران، کارشناسان و همکاران توانستیم در بین همه شرکت های حاضر در بازار اول بورس کشور، جایگاه 56 را کسب کنیم که این رتبه بسیار افتخار بزرگی برای صنعت بیمه کشور است و این موضوع تمایل بیشتر مردم را برای خرید سهام شرکت های بیمه ای نشان می دهد. 

مدیرعامل «بیمه ما» از تاسیس شعبات جدید در استان های مازندران، کرمان، اصفهان و مناطق آزاد کیش و قشم خبر داد و گفت: این شرکت یکی از معدود شرکت هایی است که فروش بیمه نامه ها را به روش spin انجام می دهد و این روش در «بیمه ما» نهادینه شده است.

نهادینه شدن بازاریابی رابطه مند، آموزش کارشناسان و پرسنل با متدهای جدید بازاریابی و فروش با بکارگیری از تکنولوژی جدید آی تی و مارکتینگ از طریق یک شرکت سوییسی و آموزش در فضای مجازی به کارشناسان و رؤسای شرکت ها و آشنایی آنها با فنون جدید بیمه گری اتکایی و بازاریابی و اعطاء گواهینامه پایان دوره از دیگر اقدامات انجام شده در شرکت «بیمه ما» است. 

وی هم چنین درباره بیمه پلنگ ایرانی گفت: این شرکت تاکنون مبلغ یک میلیارد تومان بابت خسارات وارد شده به روستاییان کشور پرداخت کرده است . این نوع بیمه یکی از ابداعات و نوآوری های شرکت «بیمه ما» است که در جهان به مردم معرفی شد و مورد تقدیر معاون اول رییس جمهور، سازمان محیط زیست، کنفرانس ها و مجامع بین المللی قرار گرفت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: