کد خبر: ۱۰۹۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - 14 August 2017
وزیر نفت از تشکیل کارگروه های مشترک وزارت نفت و کمیسیون اصل ۹۰ به منظور پیگیری و بررسی مسائل مختلف صنعت نفت خبر داد.
وزیر نفت از تشکیل کارگروه های مشترک وزارت نفت و کمیسیون اصل ۹۰ به منظور پیگیری و بررسی مسائل مختلف صنعت نفت خبر داد.

به گزارش  تسنیم، «بیژن زنگنه» وزیر نفت در خصوص جلسات روز گذشته مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: روز یکشنبه من ابتدا به کمیسیون اصل 90 مجلس رفتم و بعد هم به کمیسیون خودمان یعنی کمیسیون انرژی رفتم.

وی افزود: نمایندگان در کمیسیون اصل 90 نکات و حساسیت هایی از منظر این کمیسیون داشتند که این مسائل را عنوان کردند و من هم توضیحات لازم را ارائه دادم و از آنجایی که به این نتیجه رسیدیم که اکنون فرصت نیست که تمامی مسائل در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار بگیرد، قرار بر این شد که بعداً کارگروه های مشترکی تشکیل شده و موضوعات مورد نظر در آن کارگروه ها دنبال شود.

وزیر نفت با بیان اینکه "تا امروز جلسات متعددی با محوریت مسائل گوناگون در کمیسیون انرژی مجلس داشتیم"، گفت: جمع بندی نشست دیروز در این کمیسیون این بود که نمایندگان نشان دادند که خواست قاطعانه آنها پیشرفت بهتر صنعت نفت است و از آنجایی که نظر بنده و مجموعه وزارت نفت نیز همین است، قرار شد ارتباط بین وزارت نفت و کمیسیون انرژی مجلس در دولت دوازدهم ارتباطی تنگاتنگ تر و با تعاملی قوی تر باشد.

وی ادامه داد: قرار شد به صورت مشترک برای تحقق این تعامل بیشتر به خصوص در زمینه قراردادهای جدید نفتی ساز و کاری مشخص شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: