کد خبر: ۱۰۹۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۰:۵۷ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - 12 August 2017
بانكداري ايراني -یک بانک بورسی به عنوان عاملی پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی صندوق توسعه ملی تعیین شده است. صندوق کارآفرینی امید پست بانک را به عنوان عامل پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی انتخاب کرده است.
 بانكداري ايراني -  یک بانک بورسی به عنوان عاملی پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی صندوق توسعه ملی تعیین شده است. صندوق کارآفرینی امید پست بانک را به عنوان عامل پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی انتخاب کرده است. 

به گزارش  بانكداري ايراني ،  پست بانک  در سال 95 بیش از 43 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده و بیش از 53 هزار میلیارد ریال سپرده جذب کرده است و این شرایط سبب شده است تا این بانک در بین 4 بانک عامل اشتغال‌زایی قرار گرفته است. 

این در حالی است که در پیش بینی های سال 96 تسهیلات بانک بیش از 21درصد افزایش خواهد یافت و تسهیلات بانک به 52هزار  میلیارد ریال خواهد رسید و سپرده های شرکت نیز به همین ترتیب افزایش خواهد یافت. در این رابطه مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفته است که  بانک توسعه تعاون، بانک کشاورزی، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید به عنوان بانک‌های عامل پرداخت کننده تسهیلات اشتغالزایی صندوق توسعه ملی تعیین شدند.

 وی  درباره شیوه نامه نحوه پرداخت تهسیلات اشتغال روستایی گفت:پس از تعیین شرایط عقدقرارداد عاملیت با سپرده گذاری، بر اساس قرار داد عاملیتی که بین صندوق توسعه ملی و بانک  های عامل پرداخت کننده این تسهیلات منعقد می شود، به صندوق اجازه داده خواهد شد تا تسهیلات اشتغالزایی را در روستا پرداخت کند. در کنار فراهم بودن تمام شرایط و پارامترها در روستاها برای اشتغالزایی، دسترسی به اعتبارات یکی از ضرورت ها در این زمینه است.

 در برخی از روستاها از جمله روستاهایی در استان‌های بوشهر و آذربایجان غربی فروشگاه‌ها و مراکز توزیع محصولات راه اندازی شده تا محصولات شهرها در این مراکز در روستاها توزیع شوند. به جای اینکه محصول روستا در شهرها توزیع شود به دنبال این هستیم تا محصولات شهرها در روستاها توزیع شوند که این یک گام در جهت بازارسازی است. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: