کد خبر: ۱۰۹۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - 08 August 2017
مؤسسه رده بندی BV فرانسه، خواستار همکاری و حضور در عرصه صنعت حمل و نقل دریایی کشور شد.
معاون امور بندری و دریایی سازمان بنادر گفت: مؤسسه رده بندی BV فرانسه، خواستار همکاری و حضور در عرصه صنعت حمل و نقل دریایی کشور شد.

اعزام هیات ایرانی جهت ممیزی از موسسه رده بندی فرانسه BV :پسنده در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه در زمان تحریم تمامی موسسات رده بندی بین المللی از ایران خارج  و سند حمل ونقل دریایی دچار مشکل شد، گفت: عدم وجود مؤسسه بین المللی برای صدور گواهینامه‌های ایمنی کشتی‌ها،از اشکالاتی است که بخش دریایی با آن مواجه شده بود.

معاون امور بندری و دریایی سازمان بنادر تصریح کرد: در مدت تحریم، کشور توانست با ایجاد دو مؤسسه رده بندی آسیا و ایرانیان بخشی از این مشکلات را برطرف کرده اما کماکان به لحاظ مشکلات تحریمی در برخی از کشور‌ها این ۲ مؤسسۀ تازه تأسیس، نمی‌توانست مشکلات خطوط کشتیرانی را حل کند.

پسنده اظهار داشت: بعد از رفع تحریم‌ها مؤسسات رده بندی، به دلیل اهمیت بیزینس برای ایران متقاضی بازگشت به کشور شدند به همین منظور برای بازگشت آنها شروطی را گذاشته شده است.

معاون امور بندری و دریایی سازمان بنادر با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین این موسسات بین المللی BV فرانسه بود، گفت: ایران برای بازگشت این موسسه شرط بازرسی و ممیزی از این مؤسسه را گذاشته است.

پسنده تاکید کرد: ایران با استناد به این شرط می‌تواند تمامی گواهینامه‌های ایمنی برای خطوط کشتیرانی را از کشور فرانسه دریافت کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: