کد خبر: ۱۰۹۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۲ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - 01 August 2017
تمام بانک‌های خصوصی در روز مراسم تحلیف رئیس جمهور تعطیل است و تنها برخی شعب با تایید نیروی انتظامی به صورت کشیک کار می کنند.
 دبیر کانون بانک‌های خصوصی گفت: تمام بانک‌های خصوصی در روز مراسم تحلیف رئیس جمهور تعطیل است و تنها برخی شعب با تایید نیروی انتظامی به صورت کشیک کار می کنند.

به گزارش  میزان، به دنبال مراسم تحلیف ریاست جمهوری روز شنبه 14 مردادماه در این میان هیات دولت اعلام کرد که کلیه دستگاه‌های دولتی و نهاد‌های عمومی برای ایجاد راحتی در رفت و آمد هیات‌های خارجی و رفاه حال شهروندان تهرانی تعطیل خواهند بود.

لازم به ذکر است که اورژانس‌ها و نهاد‌های امدادی در این روز بدون تعطیلی به کار خود ادامه خواهند داد.

در مورد بانک‌ها شرایط به گونه ایست که بانک‌های دولتی مشمول تعطیلی اعلام شده از سوی هیات دولت قرار گرفتند، ولی در مورد بانک‌های خصوصی تکلیف آن‌ها نامشخص بود، چرا که خود باید در این مورد تصمیم گیری می‌کردند.

 محمدرضا جمشیدی دبیر کانون بانک‌های خصوصی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان درخصوص تعطیلی شعب بانک‌های خصوصی شهر تهران در روز شنبه هفته آینده به دلیل برگزاری مراسم تحلیف رییس جمهور، اظهار کرد: تمام بانک‌های خصوصی تعطیل است و برخی از شعب که در مسیر مراسم روز شنبه نباشد با هماهنگی نیروی انتظامی و تایید آن‌ها می‌توانند به کار خود ادامه دهند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در عین حال، شعب کشیک برای انجام هماهنگی‌های احتمالی با شعب شهرستان‌ها تعیین خواهند شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: