کد خبر: ۱۰۹۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۵ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - 01 August 2017
آکادمی سامان دومین دوره‌های آموزشی بین‌المللی تطبیق و پیشگیری از جرایم مالی جهانی و نخستین دوره آموزشی مدیریت ریسک تحریم را با همکاری انجمن ICA برگزار می‌کند.
آکادمی سامان دومین دوره‌های آموزشی بین‌المللی تطبیق و پیشگیری از جرایم مالی جهانی و نخستین دوره آموزشی مدیریت ریسک تحریم را با همکاری انجمن ICA برگزار می‌کند.

بنابر اعلام بانک سامان، داوود سوری رییس آکادمی سامان درباره این دوره‌ها اظهارداشت: به دنبال برگزاری موفق نخستین دوره و با توجه به نیاز بانک‌ها و مؤسسات مالی کشور، دومین دوره آموزشی بین‌المللی تطبیق و پیشگیری از جرایم مالی، شهریورماه و مهرماه سال‌ جاری برگزار می‌شود.

رییس آکادمی سامان تصریح‌کرد: این دوره‌ها شامل چهار کارگاه آموزشی تطبیق (Compliance) در دو سطح مقدماتی و پیشرفته، جلوگیری از جرایم مالی (Financial Crime Prevention) و مدیریت ریسک تحریم‌ها (Certificate in Managing Sanctions Risk) تشکیل می‌شود.

سوری گفت: آموزش اولیه از طریق سیستم آموزش مجازی ICA از ابتدای شهریورماه آغاز می‌شود و دوره‌های حضوری آن نیز با حضور اساتید مجرب ICA در محل آکادمی سامان در تهران برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: کارگاه‌های آموزشی به زبان انگلیسی برگزار می‌شوند و آکادمی سامان برای استفاده هر چه بیشتر، در هر کلاس یک مترجم در اختیار کارآموزان قرار می‌دهد.

رییس آکادمی سامان درباره چگونگی دریافت مدرک حرفه‌ای ICA گفت: هفت روز پس‌ از برگزاری هر یک از کارگاه‌های آموزشی، آزمون مربوط در محل آکادمی و به‌صورت مجازی برگزار می‌شود و در صورت موفقیت، مدرک حرفه‌ای از طرف ICA اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این دوره‌های آموزشی حداکثر تا 22 مردادماه، با آکادمی سامان به شماره 88552247-021 (داخلی 105) تماس بگیرند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: