کد خبر: ۱۰۸۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۷ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - 28 July 2017
بانكداري ايراني - شرکت بیمه سامان گزارش عملکردی خود در سال 95 را منتشر کرد بر این اساس این شرکت در سال 95 بیش از 5هزار میلیارد حق بیمه تولید کرده که نسبت به سال 94 بالغ بر 42 درصد رشد داشته است .
  بانكداري ايراني -  شرکت بیمه سامان گزارش عملکردی خود در سال 95 را  منتشر کرد بر این اساس این شرکت در سال 95 بیش از 5هزار میلیارد حق بیمه تولید کرده که نسبت به سال 94 بالغ بر 42 درصد رشد داشته است . 

به گزارش بانكداري ايراني  در این گزارش مدیریتی آمده است که تقریبا در تمامی رشته های بیمه گری به شرح ذیل بیمه سامان رشد را تجربه کرده است . 


 
سیر تحول افزایش شرکت نیز به شرح ذیل است .

 
بر اساس این گزارش ، وضعیت رتبه بندی شرکت از لحاظ نقد شوندگی سهام و کیفیت افشا اطلاعات در دوسال مالی اخیر بر اساس ارزیابی سازمان بورس به شرح ذیل بوده است: 
 
بیمه سامان روز گذشته عمل کرد سال 95 خود را منتشر و اعلام کرده است که در سال 95 بیش از 42 درصد  در تولید حق بیمه رشد داشته است و از رقم 3هزار و 594 میلیارد ریال به رقم 5هزار و 98 میلیارد ریال رسیده است این در حالی است که کل صنعت بیمه در سال 95 تنها 22 درصد رشد  داشته و بیمه سامان تقریبا دوبرابر کل صنعت بیمه رشد درصدی داشته است. 


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: