کد خبر: ۱۰۸۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱:۳۹ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - 23 July 2017
بانكداري ايراني - بانک گردشگری که در صورتهای مالی پیش بینی شده خود اعلام کرد که در سال 96 نزدیک به 110 درصد رشد را در درآمد مشاع تجربه خواهد کرد ، طبق صورتهای مالی منتشره در 9 ماهه سال 95 نزدیک به 47 درصد رشد در درآمد مشاع داشته و از رقم 13هزار میلیارد ریال به 20هزار میلیارد ریال رسیده است .
 بانكداري ايراني -بانک گردشگری که در صورتهای مالی  پیش بینی شده خود اعلام کرد که در سال 96 نزدیک به  110 درصد رشد را در درآمد مشاع تجربه خواهد کرد ، طبق  صورتهای مالی منتشره طی روز گذشته  اعلام  کرد که در 9 ماهه سال 95 نزدیک به 47 درصد رشد در درآمد مشاع داشته و از رقم 13هزار میلیارد ریال به 20هزار میلیارد ریال رسیده است .  همچنین رشد درآمد غیر مشاع بانک حدود 28 درصد بوده است. 

به گزارش  بانكداري ايراني  ، طی 9 ماهه نخست سال 95 موجودی نقد بانک گردشگری با رشد 92 درصدی به رقم 6هزار و 309 میلیارد ریالی رسیده و  از طرف دیگر سپرده های دیداری بانک با رشد 800 درصدی و سپرده پس انداز با رشد 300 درصدی مواجه شده اند که شرایط بانک را به مراتب بهبود خواهد بخشید . 

 بانک گردشگری گزارش حسابرسی نشده عملکرد 12 ماهه منتهی به سي ام اذر ماه سال ٩٥ خود را منتشر کرد و بنا بر صورت های مالی ارائه شده از سوی این بانک برای هر سهم درآمد 24 ریالی در این مدت محقق شد.  بانک گردشگری که با 6 هزار میلیارد ریال سرمایه فعالیت می کند، در مدت یاد شده ۱۴ هزار و ۸۶۴ میلیارد ریال به عنوان سود و وجه التزام تسهیلات اعطایی در حساب های خود به ثبت رسانده که در مقایسه با مدت مشابه سال ما قبل 31 درصد افزایش یافته است.

همچنین سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها و سپرده‌گذاری‌های این بانک در مدت یاد شده پس از افزایش 118  درصدی نسبت به مدت مشابه سال مالی ماقبل به مبلغ 4هزار و 451 میلیارد ریال رسید و سود خالص بانک نیز به  مبلغ ۱۴۳ میلیارد ریال رسید. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: