کد خبر: ۱۰۸۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۹ - ۲۸ تير ۱۳۹۶ - 19 July 2017
مدیر مالی بانک ملت شایعه فروش برج جام را تایید کرد و قرار است روابط عمومی این بانک بزودی اطلاعات و جزییات دقیق این واگذاری را اعلام کند.
مدیر مالی بانک ملت شایعه فروش برج جام را تایید کرد و قرار است روابط عمومی این بانک بزودی اطلاعات و جزییات دقیق این واگذاری را اعلام کند.

 کاظم چاووشی درباره شایعه و خبر فروش ملک تجاری – اداری بانک ملت به نام "برج جام ملت" که در شبکه های اجتماعی مطرح شده ، اظهار داشت: تاکنون مشتریان مختلف  چندین بار تفاهم نامه با شرکت ساختمانی بانکی امضا کرده اند، اما قرارداد پس از پرداخت 20 درصد از پول ملک به سمت اجرایی شدن و تنفیذ خواهد رفت.

وی افزود: به گفته مدیرعامل گروه مالی ملت ، منظور از اعلام فروش برج جام ملت، وصول نقدی پول برج نبوده، بلکه تنها قرارداد فروش این برج منعقد شده است. بنابراین قرارداد منعقد شده اما هنوز به مرحله وصول نقدی نرسیده و با این شرایط معامله قطعی نیست . البته پس از قطعیت ،میزان سود بانک ملت ار فروش برج جام ملت اعلام می شود.

وی افزود: فروش املاک مازاد بانک جزو اهداف بانک مرکزی است که در اهداف بانک ملت نیز تعریف شده و در مقابل این مجموعه هیچ برنامه ای برای خرید ملک تازه ندارد.

براساس این گزارش در حالی قرار است روابط عمومی بانک ملت به زودی اطلاعات و جزییات دقیق این واگذاری را اعلام کند که دی سال گذشته شرکت توسعه بازاریابی و فروش ماد، برج تجاری اداری جام واقع در خیابان شریعتی را به مزایده گذاشته بود.

مساحت زمین این برج 35 طبقه ایی، 4551 مترمربع و با زیربنای کل 62035 مترمربع بوده که قیمت پایه آن 610 میلیارد تومان بود.
برچسب ها: کاظم چاووشی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: