کد خبر: ۱۰۷۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۲۵ تير ۱۳۹۶ - 16 July 2017
بانكداري ايراني - بانک سینا عملکرد خود در خرداد ماه را منتشر و میزان تسهیلات و سپرده های جذب شده را مشخص کرد.
بانكداري ايراني -  بانک سینا عملکرد خود در خرداد ماه را منتشر و میزان  تسهیلات و سپرده های جذب شده را مشخص کرد.  

به گزارش بانكداري ايراني ، بانک سینا در خرداد ماه  21هزار و 338 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده و از این محل  بیش از   1هزار و 892 میلیارد ریال درآمد  نصیب بانک شده است. حال با وجود آنکه مانده اول دوره تسهیلات بانک سینا بالغ بر123 هزار و 932 میلیارد بوده این بانک  تاکنون ؛ در سال 96 ؛ فراتر از  145 هزار و 270 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است که درآمد این میزان تسهیلات پرداختی  در سال 96  معادل 5 هزار و 739 میلیارد ریال بوده که نسبت به پیش بینی 27هزار میلیاردی سال 96 حدود 20درصد  پوشش داده شد. 

نکته جالب توجه در عملکرد سه ماهه بانک سینا جمع آوری سپرده از سوی شعب بانک است که بالغ بر 480هزار میلیارد ریال طی یک ماه شده است . نکته جالب توجه اینکه در اول دوره ، میزان سپرده جذب شده حدود  146 هزار میلیارد ریال بود. بر اساس این  سپرده گذاری ها ؛  بانک سینا حدود 2هزار میلیارد ریال سود به سپرده گذاران خود پراخت کرده است . 

افتتاح حساب بانک سینا نزد دو بانک خارجی

در دروه مورد بررسی ،  بانک سینا  از مرزها فراتر رفته و در دو بانک خارجی اقدام به افتتاح حساب کرده  و با این حساب  میزان بانکهای خارجی  طرف حساب خود را به عدد 8 رسانده که می تواند  در خدمت رسانی بانک به شهروندان ایرانی در دورانی که هنوز روال خدمات بانکهای جهانی برای ایرانیان  عادی نشده ، مفید باشد.  بر این اساس حساب بانک سینا نزد بانک اسپانیایی Ares Bank و بانک ایتالیایی banca popolare di sondrio افتتاح شد.

به گزارش بانكداري ايراني  ، در راستای توسعه فعالیت های بین المللی و ارزی و به منظور بهره گیری از ظرفیت بانک های خارجی، حساب بانک سینا نزد این دو بانک اسپانیایی و ایتالیایی افتتاح شد.  گفتنی است که  پس از افتتاح حساب های بانک سینا در بانک های مسقط عمان، هالک بانک ، اکتیو بانک ترکیه و  بانکBCP سوئیس، حساب بانک سینا نزد Ares Bank و banca popolare di sondrio افتتاح شد. با افتتاح این حسابها، بانک سینا آمادگی دارد کلیه نقل و انتقالات یورویی مشتریان را از طریق این بانکها به انجام رساند. همچنین تمامی امور مربوط به گشایش و دریافت اعتبارات ،صدور ضمانت نامه و حواله های ارزی از این طریق قابل انجام خواهد بود.  شایان ذکر  است که بانک سینا برنامه های متعددی را برای توسعه فعالیت های ارزی آغاز کرده است که همکاری با بانک های بین المللی بخشی از این فعالیت ها به شمار می رود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: