کد خبر: ۱۰۷۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۲ - ۲۵ تير ۱۳۹۶ - 16 July 2017
بانكداري ايراني -بیمه کوثر اولین شرکت بیمه‌گری است که غرامت بیمه عمر به بازنشستگان نیروهای و خانواده‌ آن‌ها به 50میلیون ریال افزایش یافت.
بانكداري ايراني - بیمه کوثر اولین شرکت بیمه‌گری است که غرامت بیمه عمر به بازنشستگان نیروهای و خانواده‌ آن‌ها به 50میلیون ریال افزایش یافت.

به گزارش بانكداري ايراني  ، سال گذشته مدیرکل اجتماعی فرهنگی صندوق بازنشستگی کشوری ، در خدمات بیمه عمر و حادثه، مقرر شده تا با فوت بازنشسته، غرامت فوت به مبلغ سه میلیون تومان پرداخت شود. در سال 94 پیشنهادی به دولت ارائه شد تا هزینه این خدمت افزایش یابد که با افزایش به سقف پنج میلیون تومان موافقت شده و امیدواریم به زودی اجرایی شود ، اما بیمه کوثر این اقدام را برای نیروهای مسلح انجام داده است بر این اساس  روابط‌عمومی بیمه کوثر اعلام کرده است که به‌منظور تسریع و یکپارچگی در پرداخت غرامت بیمه عمر بازنشستگان، تعهدات این بیمه‌نامه  از 30میلیون به 50میلیون ریال افزایش یافت.

در همین رابطه ، مدیر بیمه‌های عمروحوادث بیمه‌کوثر؛ بهزاد شعبانی‌فر با تاکید بر این امر که میزان پرداخت غرامت "فوت به هر علت" بازنشستگان 50میلیون ریال است، خاطرنشان‌کرد: این طرح به منظور حمایت از خانواده متوفی و پرداخت کامل غرامت فوت به ذی‌نغفان و با همکاری و تعامل سازمان بازنشستگی نیروهای‌مسلح اجرایی شد.وی از اجرایی شدن این طرح از اول تیرماه سال‌جاری خبرداد و تاکیدکرد: مبلغ غرامت "فوت به هر علت" به‌صورت یکسان پرداخت می‌شود.  مدیر بیمه‌های عمروحوادث بیمه‌کوثر افزود: در این قرارداد مبلغ سرمایه فوت همسر و فرزندان نیز همانند سرپرست به 50میلیون ریال افزایش یافته است و مبنای پرداخت غرامت نقص‌عضو درصدی از این مبلغ خواهد بود. 

بیمه کوثر در حال حاضر برای بیمه عمر نیروهای مسلح بیش از 18 درصد سود پرداخت  می کند که به عنوان محل امنی برای سرمایه گذاری در نظر گرفته می شود.
 
بیمه کوثر اعلام کرده است که شهروندان می توانند از سود مشارکت در منافع حاصل از سرمایه گذاری علاوه بر سود تضمینی بیمه نامه ها بهره مند شوند این در حالی است که میزان سود تحقق یافته در سنوات گذشته در بیمه کوثر در سال 90 19 درصد ، در سال  91  معادل 25 درصد ، در سال 95 حدود 25.5 درصد ، در سال 93 25.6 درصد و در سال 95 23.7 در صد بوده که بیمه‌گذاران  در آن شریک بودند  

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: