کد خبر: ۱۰۷۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۹ - ۲۰ تير ۱۳۹۶ - 11 July 2017
بانكداري ايراني - بررسی سه ماهه عملکرد شرکت بیمه ملت به جهت کاهش نسبت خسارت قابل تامل است.در این راستا این شرکت توانسته با اتکا به مدیریت و ارزیابی بهینه ریسک، نسبت خسارت در این دوره را نسبت به دوره مشابه سال قبل در رشته های مذکور حدود 50 درصد کاهش دهد
بانكداري ايراني - بيمه ملت در سال 96 با كنترل  خسارت پرداختي و افزايش توليد حق بيمه توانست عملكردي  متفاوت از سال هاي گذشته ثبت كند. 

به گزارش  بانكداري ايراني ،  بيمه ملت در گزارش خرداد ماه خود اعلام كرده است كه 567 ميليارد و 203 ميليون ريال بيمه فروخته و بر اين اساس 166 ميليارد و 780 ميليون ريال خسارت پرداخت كرده است . 

بررسی سه ماهه عملکرد شرکت بیمه ملت به جهت کاهش نسبت خسارت قابل تامل است.در این راستا این شرکت توانسته با اتکا به مدیریت و ارزیابی بهینه ریسک، نسبت خسارت در این دوره را نسبت به دوره مشابه سال قبل در رشته های مذکور حدود 50 درصد کاهش دهد، این در حالی است که بیمه ملت طی سالهای گذشته همواره بالاترین نرخ رشد نسبت خسارت در صنعت بیمه را تجربه کرده در این راستا به نظر می رسد، اصلاح ترکیب پرتفوی توانسته تاثیر بسزایی در کاهش نسبت خسارت این شرکت داشته باشد.

بر اساس اين گزارش بيمه ملت در سه ماهه نخست سال 1هزار و 517 ميليارد ريال حق بيمه توليده كرده و 392 ميليارد و 850 ميليون تومان خسارت در ازاي اين عملكرد پرداخت كرده است . از آنجا که رعایت بهداشت حقوقی و وصول مطالبات شرکت با پیگیری و تعامل بین مجموعه ستاد و شبکه فروش از اهداف استراتزیک بیمه ملت در فصل جدید مدیریت این شرکت محسوب می شود، وصول مطالبات شرکت در این دوره رشد فزاینده ای داشته است. 

بر اساس این گزارش، توسعه و ارتقاء شبکه فروش از طریق ارائه آموزش های تخصصی، اقدامات حمایتی و پشتیبانی به موقع و موثر از نمایندگان و بدنبال آن رفع مشکلات و رونق بخشیدن به کسب و کار آنها از جمله اهدافی است که در دوره جدید مدیریتی بیمه ملت در دستور کار قرار گرفته است، در این راستا شبکه نمایندگی نیز در جهت تحقق برنامه‌ها و سیاستهای شرکت بیمه ملت ساماندهی شده است.

این گزارش حاکی است بررسی عملکرد بیمه ملت در دوره مورد بررسی نشان می دهد، این شرکت توانسته سطح توانگری ١ را حفظ کند و در صدد است با افزایش سرمایه، افزایش ظرفیت نگهداری و سهم اتکایی در فصول آتی این روند رشد را تا رسیدن به جایگاه واقعی خود در صنعت بیمه گسترش دهد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: