کد خبر: ۱۰۶۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۰۷ تير ۱۳۹۶ - 28 June 2017
تیم فوتسال بانک دی در اولین دوره از مسابقات جام تدبیر در سال 1396 به مقام نایب قهرمانی دست یافت.
تیم فوتسال بانک دی در اولین دوره از مسابقات جام تدبیر در سال 1396 به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

به گزارش اداره روابط عمومی بانک دی، دیدار پایانی این رقابت‌ها جمعه دوم تیرماه، با حضور دکتر سهم دینی رییس هیئت مدیره بانک دی، مسئولین بانک، کارکنان و تماشاگران پرشور هر دو تیم در سالن ورزشی بانک تجارت برگزار شد.

بر اساس همین گزارش، بازی دو تیم در وقت قانونی با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید اما در ضربات پنالتی تیم بانک دی بازی را با نتیجه 3 بر 2 به حریف واگذار کرد و به مقام نایب قهرمانی این مسابقات دست یافت.

مسابقات فوتسال جام تدبیر با مشارکت 24 تیم از برندهای مختلف از جمله بانک های خصوصی و دولتی از اردیبهشت ماه سال جاری در مجموعه ورزشی بانک تجارت برگزار شد. در این مسابقات تیم ها در هشت گروه سه تیمی گروه بندی شدند و تیم بانک دی با اقتدار به عنوان تیم اول گروه پنجم راهی مرحله حذفی مسابقات شد.

در مرحله حذفی، تیم بانک دی با غلبه بر تیم های جامعه یاوری و بانک تجارت راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات شد. در این مرحله حریف بانک دی تیم هیئت فوتبال استان تهران بود که با نتیجه 3 بر یک بازی را به بانک دی واگذار کرد. بانک دی با این پیروزی به فینال مسابقات راه یافت و رو در روی تیم بانک سامان قرار گرفت.

در مسابقه فینال هر دو تیم با آمادگی و شناخت کامل بر حریف خود در میدان ظاهر شدند و از همان لحظات اولیه بازی، هر دو تیم حملاتی بر دروازه ها انجام دادند. تا اینکه در اواخر نیمه اول، تیم بانک سامان موفق به زدن گل اول بازی شد و نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به نفع این تیم پایان یافت.

اما در نیمه دوم تیم بانک دی بازی به مراتب برتری به نمایش گذاشت و به سرعت با ضربه جاوید کبیری موفق به زدن گل تساوی شد. حملات تیم بانک دی ادامه یافت و در ادامه دو بار تیر دروازه بانک سامان به لرزه افتاد ولی گلی به ثمر نرسید.

در نهایت بازی با نتیجه مساوی یک بر یک پایان رسید تا ضربات پنالتی تیم قهرمان را مشخص کند. در ضربات پنالتی هم تیم بانک سامان موفق شد پیروز مسابقه و قهرمان جام شود.

در پایان این دوره از مسابقات، مراسم اختتامیه برگزار و جام نایب قهرمانی به تیم فوتسال بانک دی اهداء شد. سهم دینی نیز با حضور در جمع بازیکنان ، کادر فنی و مسئولین بانک از جمله مجتبی حیدری (معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی)، احمد حشمی پور (مشاور مدیرعامل و سرپرست اداره کل حوزه هیات عامل)، جمشید قزوینیان (رئیس اداره روابط عمومی)، روح الله اکبری (رئیس اداره پشتیبانی و تدارکات) و علی قاسمی (رئیس مرکز آموزش بانک) که برای تماشای بازی و تشویق تیم در ورزشگاه حاضر شده بودند ،ضمن تقدیر از عوامل دست اندر کار برگزاری مسابقات ورزشی و قدردانی از تلاش بازیکنان در کسب مقام نایب قهرمانی از حمایت های بیش از پیش هیئت مدیره برای پیشرفت فنی تیم خبر داد و گفت: یکی از اولویت های هیئت مدیره بانک دی موضوع تقویت روحیه نشاط و سلامتی همکاران است و در این راستا به طور جدی از برنامه توسعه ورزش در بانک حمایت خواهیم کرد.

گفتنی است در این مراسم اختتامیه، جام و مدال تیم قهرمان توسط دکتر سهم دینی رییس هیئت مدیره بانک دی اهدا شد.

اسامی بازیکنان :

1. علی پاشایی (شعبه یوسف آباد) 
2. مهرداد قربانی (اداره خزانه داری) 
3. مصطفی حسین خواه (شعبه اقدسیه) 
4. علی نیکبخت مقدم (شرکت تجارت الکترونیک) 
5. جاوید کبیری (مرکز آموزش ارزش آفرینان) 
6. آرش کول مقدم (اداره خزانه داری) 
7. مصطفی کاظمی (شعبه دروس) 
8. سیدمحمدحسین قاسمی (شعبه نیاوران) 
9. جابر وکیلی (شرکت کارگزاری دی) 
10. محمدرضا میرزایی (شعبه شهرک راه آهن) 
11. میلاد خسروی (شعبه وزرا) 
12. وحید شاه قلیان (شعبه پاسداران) 
کادرفنی: 
مربی: محمود خوراکچی 
سرپرست: محمدباقر ابراهیمی نسب (شعبه نیاوران) 
مسئول تدارکات: جمال تاج الدین (اداره کل حقوقی)















































































نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: