کد خبر: ۱۰۵۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۰۲ تير ۱۳۹۶ - 23 June 2017
 بانكداري ايراني -  بیمه نوین تنها شرکتی است که به دلیل سخت گیری های جدید بیمه مرکزی اعلام کرده است که در حال حاضر و در اسرع وقت نمی تواند صورتهای مالی سال 95 را منتشر کند و این موضوع را موکول  به مشخص شدن وضعیت ذخایر بیمه کرده است. این مساله از این روی که سهامداران شرکت بیمه را از تکرار پروژه  استاندارد سازی صورتهای مالی بانکها روی صورتهای مالی بیمه نگران کرده سبب هوشیاری آنان شده است. 

به گزارش بانكداري ايراني ، بیمه نوین با فروش 1هزار و 540 میلیارد ریال حق بیمه در سه ماه پایانی سال 1395 توانست بیش از 1.38 درصد از سهم بازار را در اختیار خود قرار دهد. آخرین گزارش شرکت بیمه نوین مربوط به دوره 9 ماهه در سال 95 بوده و بنا به گفته مدیر عامل شرکت در حال حاضر توان انتشار صورتهای مالی سال 95 را ندارد. 

شرکت بیمه نوین که اخیرا سرمایه شرکت را از رقم 800میلیادريال به رقم 1500 میلیارد  رسانده است  با توجه به سرمایه جدید از زیان 972 ریالی در سال 94 به سود 62 ریالی در  دوره  سه ماهه سوم سال 95 برساند که رشدی چشمگیر بود . اما این شرکت به دلیل ابلاغیه رییس کل بیمه مرکزی نمی تواند صورتهای مالی 95 را در حال حاضر منتشر کند. 

 موضوعی که بعضا از سوی بیمه مرکزی مورد توجه قرار نگرفته است مساله سهامداران شرکت بیمه نوین است که  بر اساس این ابلاغیه متضرر خواهندشد. با این حال تنها مدیر عاملی که صادقانه با سهامداران خود برخورد کرد مدیر عامل بیمه نوین است. 



نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: