کد خبر: ۱۰۵۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۹ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - 21 June 2017
بانكداري ايراني - شرکت بیمه حکمت صبا که در اسفند ماه سال گذشته (حدود 4ماه قبل) با حضور رئیس‌کل بیمه مرکزی، فرماندهان ارتش و اعضای هیات‌عامل بیمه‌مرکزی و تنی چند از مدیران‌عامل صنعت بیمه رسما فعالیت خود را آغاز کرد طی روز 29 خردادسال جاری نخستین صورتهای مالی دقیق خود را منتشر کرد .
بانكداري ايراني - شرکت بیمه حکمت صبا که در اسفند ماه سال گذشته (حدود 4ماه قبل)  با حضور رئیس‌کل بیمه مرکزی، فرماندهان ارتش و اعضای هیات‌عامل بیمه‌مرکزی و تنی چند از مدیران‌عامل صنعت بیمه رسما فعالیت خود را آغاز کرد طی  روز 29 خردادسال جاری نخستین  صورتهای مالی دقیق خود را  منتشر کرد . 

به گزارش بانكداري ايراني  ، این شرکت ظرف چند در سال 95 که از فعال شد توانست 212 میلیون ریال حق بیمه تولید کند که در این بین بیش از 150 میلیون تومان ذخیره کسر کرد که نشان از آن دارد که این شرکت از ابتدا به پوشش ریسک شرکت بسیار توجه دارد و می تواند در آینده با پشتوانه این خیره گیری با قوت به کار خود ادامه دهد . نکته مهمتر اینکه این شرکت خسارت پرداختی در این دوره نداشته و برای هر سهم نیز 1ریال کنار گذاسته است .  هرچند این شرکت وبسایت قابل توجهی طراحی نکرده به همین لحاظ اطلاعات  این شرکت نوپا  به شرح بیمه مرکزی بدین شرح است :


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: