کد خبر: ۱۰۵۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۵ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - 19 June 2017
ایرانسل اعلام کرده که با گذشت بیش از ۹ ماه از عملیاتی شدن اجرای طرح ملی ترابردپذیری تلفن همراه با بیشترین میزان استقبال از سوی مشترکان رو به رو بوده است.

ایرانسل اعلام کرده که با گذشت بیش از ۹ ماه از عملیاتی شدن اجرای طرح ملی ترابردپذیری تلفن همراه با بیشترین میزان استقبال از سوی مشترکان رو به رو بوده است.

به گزارش ایسنا، موفقیت اپراتورها در اجرای طرح ملی ترابردپذیری تلفن همراه (MNP) را می‌توان در سه شاخص «میزان اقبال به اپراتورها در طرح ملی ترابرد پذیری»، «همکاری در اجرای مناسب طرح ترابردپذیری» و «رضایتمندی مشترکان از روند ترابردپذیری» می‌توان مورد بررسی قرار داد.

میزان اقبال به اپراتورها در طرح ملی ترابردپذیری

بر اساس آمار ارائه شده توسط شرکت پایا (مجری فنی طرح ملی ترابردپذیری)، تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۶ خردادماه ۱۳۹۶ تعداد درخواست‌های ترابرد به ایرانسل ۱۰۵ هزار و ۹۷۴  نفر  بوده است.

همکاری  در اجرای  مناسب طرح ترابردپذیری

همچنین درصد همکاری ایرانسل در اجرای صحیح طرح ملی ترابردپذیری برای تغییر اپراتور از ایرانسل به سایر اپراتورها برابر با ۸/۸۶ درصد اعلام شده است.

رضایتمندی مشترکان از عملکرد اپراتورها 

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در راستای دریافت نظرات مشترکانی که متقاضی ترابرد بوده‌اند سامانه‌ای جهت انجام نظرسنجی از مشترکان به نشانی bpms.cra.ir/nazar-mnp راه‌اندازی کرده است و طبق نموداری که از بخش «مشاهده نتایج» این سامانه استخراج‌شده، میزان رضایت مشترکین از  عملکرد اپراتورهای ایرانسل در روند ترابردپذیری نشان داده شده است. و بر اساس نمودار ارائه‌شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ۷۰/۷۷ درصد از شرکت کنندگان، عملکرد ایرانسل را متوسط و خوب ارزیابی کرده‌اند.  

در نهایت، بر اساس مستندات ارائه شده، در صورت همکاری اپراتورها در جهت تسهیل اجرای طرح ملی ترابردپذیری و باز گذاشتن فضای انتخاب برای تغییر اپراتور و عدم ایجاد مشکل در مسیر ترابرد مشترکان، آمار نهایی شماره‌های ترابردشده ‌که می‌خواهند از این طرح ملی بهره بگیرند، بیشتر می‌شود و برنده نهایی طرح ملی ترابردپذیری مشترکانی خواهند بود که آزادانه بتوانند اپراتور خود را انتخاب کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: