کد خبر: ۱۰۵۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۵ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - 17 June 2017
شرکت‌های بیمه مکلفند برای موتورسیکلت‌های فاقد بیمه نامه که از اول تیر ماه لغایت ۳۱ شهریور سال جاری، بیمه نامه شخص ثالث خریداری می کنند، ۱۰۰ درصد مبلغ جریمه نداشتن بیمه نامه مذکور را دریافت نکنند.
 ایسنا نوشت:شرکت‌های بیمه مکلفند برای موتورسیکلت‌های فاقد بیمه نامه که از اول تیر ماه لغایت ۳۱ شهریور سال جاری، بیمه نامه شخص ثالث خریداری می کنند، ۱۰۰ درصد مبلغ جریمه نداشتن بیمه نامه مذکور را دریافت نکنند.

در اواخر سال ۱۳۹۵ بر اساس تصویب مجمع صندوق تامین خسارت‌های بدنی، جریمه تاخیر در صدور بیمه شخص ثالث برای موتورسیکلت‌ها بخشیده شد و بیمه مرکزی  اعلام کرد که شرکت‌های بیمه مکلف شده‌اند که از تاریخ یکم تا ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ نسبت به اعطای بخشودگی معادل ۱۰۰ درصد مبلغ جریمه موضوع بند (ب) ماده ۲۴ قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب سال ۱۳۹۵ به بیمه نامه شخص ثالث برای موتورسیکلت‌های فاقد بیمه نامه اقدام کنند.

به تازگی نیز بیمه مرکزی اعلام کرده شرکت های بیمه مکلفند برای موتورسیکلت های فاقد بیمه نامه که از تاریخ اول تیر ماه  لغایت ۳۱ شهریور سال جاری  اقدام به خرید بیمه نامه شخص ثالث می‌کنند ۱۰۰ درصد مبلغ جریمه نداشتن بیمه نامه مذکور را دریافت نکنند.

به تمامی مالکان و دارندگان موتورسیکلت های فاقد بیمه‌نامه در سراسر کشور توصیه می‌کنیم با مراجعه به واحدهای اجرایی و شبکه فروش یکی از شرکت‌های بیمه از این فرصت برای استفاده از این بخشودگی و دریافت بیمه نامه شخص ثالث استفاده کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: