کد خبر: ۱۰۵۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۳ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - 14 June 2017
در قانون پیش‌فروش مسکن اگر خریدار تخلفی انجام دهد، هیچ جریمه‌ای برای آن در نظر گرفته نمی‌شود، اما برای فروشنده این میزان جریمه دو برابر می‌شود.
رییس انجمن انبوه سازان استان تهران گفت: در قانون پیش‌فروش مسکن اگر خریدار تخلفی انجام دهد، هیچ جریمه‌ای برای آن در نظر گرفته نمی‌شود، اما برای فروشنده این میزان جریمه دو برابر می‌شود.

فروشندگان مسکن از قانون پیش فروش مسکن متضرر می شوندحسن محتشم در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وجود ایرادات فراوان در قانون پیش فروش مسکن، اظهار داشت: اجرایی شدن صحیح این قانون می‌توانست، بازار مسکن را به سمت رونق هدایت کند.
 
وی در ادامه افزود: ارائه سند در این قانون از سوی خریدار، زمینه‌ساز مشکلات بسیاری شده است، زیرا بسیاری از اراضی در مناطق مختلف به ویژه در شمال کشور فاقد سند هستند، در نتیجه خریداران نمی‌توانند بدون سند اقدام به ساخت مسکن کنند.
 
رییس انجمن انبوه سازان استان تهران، تصریح کرد: در صورتیکه خریدار در طول اجرای قانون پیش‌فروش تخلفی انجام دهد، هیچ جریمه‌ای برای آن در نظر گرفته نمی‌شود ، اما برای فروشنده این میزان جریمه دو برابر می‌شود.
  
محتشم تأکید کرد: این قانون که به اصلاح هیئت وزیران رسیده، کاملاً یک طرفه و سخت‌گیرانه است به طوریکه هیچ تبصره‌ای برای سازندگان مسکن در نظر گرفته نشده است.
 
وی در پایان یادآور شد: امیدواریم اعضای کمیسیون عمران بتوانند، بخش‌هایی از این قانون را اصلاح کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: