کد خبر: ۱۰۴۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۴ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - 11 June 2017
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: با وجود دستگاههای نظارتی متعددی که داریم ادعای دادن گاز مجانی از سوی برخی ها بی انصافی است و صحت ندارد.
 رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: با وجود دستگاههای نظارتی متعددی که داریم ادعای دادن گاز مجانی از سوی برخی ها بی انصافی است و صحت ندارد.

به گزارش ایرنا، حسین امیری خامکانی عصر شنبه در شورای اداری استان کرمان افزود :دستگاه های متعدد نظارتی در کشور وجود دارد که اجازه این کار را نمی دهد و در کنار آن در وزارت نفت هیچ فردی بر اساس مسئولیت دینی و شرعی خود چنین کاری را دنبال نمی کند. 
به گفته امیری در سال 74قراردادی بلند مدت با ترکیه در خصوص صدور و فروش گاز با این کشور منعقد گردیده بود که ترکها با بیان اینکه قیمت گاز در این قرار داد بیشتر از نرخ جهانی است طبق مفاد قرارداد به داوری رجوع کردند و در داوری انجام گرفته شده قرار شد که از قبل میزان گاز بفروش رفته مبلغی به ترکیه پس داده شود . 

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: باز ترک ها در سال 90 و 91 این اعتراض را نسبت به اینکه هم کیفیت گاز پایین است و هم از قیمت جهانی بالاتر است به دنبال گرفتن خسارت از دو جنبه بودند که با دفاع دولت از وضعیت کیفی گاز این ادعا رد گردید و قرار شد که بابت فروش به قیمت بالاتر از نرخ جهانی نیز مبلغی به ترکیه پس داده شود. 
وی اضافه کرد : اصلا دادن پولی در بین نبوده و فقط مقرر شده که به صورت تهاتر و قسط بندی بجای مبلغ مورد ادعای ترکها که به داوری هم رسیده نیز گاز داده شود و چیزی بعنوان گاز مجانی در میان نبوده است . 

* حوادث تروریستی اخیر یکبار دیگر لطف خداوند را شامل ملت ایران کرد 
نماینده شهرستانهای زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به حوادث تروریستی چهارشنبه گذشته گفت : در این حادثه یکبار دیگر لطف خداوند شامل ملت ایران شد و حادثه ای مهمتر از حادثه طبس رخ داد. 

امیری افزود : در این حوادث تروریستی، تروریست ها نتوانستند به اهداف خود برسند و اگر چه تعدادی از افراد بیگناه را به شهادت رساندند اما به هدف اصلی خود نرسیدند زیرا کافی بود یک مسیری را به اشتباه می رفتند و در این صورت ورق به شکل دیگری رقم می خورد. 
وی با بیان اینکه آمادگی تیم حفاظت و درهای الکترونیک نیز بسیار اثرگذار بود، گفت: با وقوع این حادثه باید هر چه بیشتر به اهمیت کار سردار سلیمانی پی ببریم. 
عضو کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: این تروریست ها دنیا را دچار ناامنی کرده اند و آتشی که استکبار بر افروخته امروز دامن خودشان را نیز گرفته و در مقابله با آن نیز راه را به اشتباه می روند. 

وی خاطرنشان کرد: استکبار درصدد است که مرکز رصد تامین مالی تروریست ها را راه اندازی کند که درست در قلب تربیت تروریست ها است. 
امیری در ادامه از تلاش های استاندار کرمان، فرمانداران استان و اعضای هیات های اجرایی و نظارت در راستای برگزاری انتخابات تقدیر کرد و گفت: باید در هر سال تمهیداتی را فراهم کنیم تا آرامش بیشتری در جامعه حاکم شود. 

رئیس مجمع نمایندگان تاکید کرد: فتح الفتوح همه مشکلات در حفظ وحدت ملی، همدلی و همزبانی و رعایت قواعد بازی سیاسی است. 
وی اظهار کرد: همدلی و همزبانی به این نیست که همه به یک شکل فکر کنیم بلکه باید کاری کنیم آرامش کشور حفظ شود. 

نماینده مردم کوهبنان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات مربوط به بازسازی مناطق زلزله زده اختصاص یافته و باید پیگیری های لازم برای ابلاغ ان صورت گیرد. 
عضو کمیسیون انرژی مجلس ایجاد کارگاه های کوچک را راز اشتغالزایی دانست و گفت: باید برای این حوزه سهمیه بیشتری گرفته شده و صنعتگران و هنر صنعتگران مورد حمایت های بیشتری در حوزه های مختلف از جمله حوزه بیمه ای قرار گیرند. 
امیری افزود: برش ها و احکام شهرستانی و استانی بودجه باید مد نظر قرار گیرد. 
برچسب ها: ترکیه ، گاز ، مجلس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: