کد خبر: ۱۰۴۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۱ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - 10 June 2017
بانكداري ايراني -موسسه مالی و اعتباری کاسپین که طی ماه های اخیر به بحران زده ترین موسسه ایران تبدیل شده ، برای عضویت سهامداران حقیقی در هیات مدیره فراخوان داد.
 بانكداري ايراني -موسسه مالی و اعتباری کاسپین که طی ماه های اخیر به بحران زده ترین موسسه ایران تبدیل شده ، برای عضویت سهامداران حقیقی در هیات مدیره فراخوان داد.

به گزارش  بانكداري ايراني ، موسسه اعتباری کاسپین که با سرمایه 300 میلیارد تومانی در بازار پایه فرابورس درج نماد شده، طی ماه های اخیر به دلیل مشکلات مالی متعدد به بحران زده ترین موسسه ایران تبدیل شده و هر روز و هفته با تجمع سپرده گذاران روبرو است تا پرونده آن علاوه بر بانک مرکزی و دیگر مراجع به مجلس هم کشیده شود.

در این شرایط ، "وکاسپی" در اطلاعیه ای که در کدال منتشر کرده از داوطلبان عضویت در هیات مدیره دعوت به عمل آورد.

بر اساس اعلام هیات مدیره این موسسه، با عنایت به مقررات و ضوابط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران که در مواد 61، 62 و 63 اساسنامه شرکت اعتباری کاسپین (سهامی عام) منعکس شده است، از همه اشخاص سهامدار حقیقی واجد شرایط که مایل به عضویت در هیات مدیره شرکت هستند تقاضا می شود درخواست خود را همراه با فرم های تکمیل شده داوطلبی عضویت در هیات مدیره برابر با دستورالعمل نحوه احراز و سلب صلاحیت حرفه ای مدیران موسسه اعتباری مندرج در سایت بانک مرکزی و سایر مدارک و مستندات لازم با پست سفارشی به دفتر شرکت به نشانی تهران، میدان آرژانتین، بیهقی دهم، پلاک 5 طبقه پنجم، دبیرخانه هیات مدیره ارسال کنند. همچنین انتخاب اعضای هیات مدیره در دستور جلسه مجمع سالانه مربوط به عملکرد دوره منتهی به اسفند95 است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: