کد خبر: ۱۰۴۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۳ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - 08 June 2017
سرپرست مديريت شعب يک تهران با تاکيد بر اولويت هاي ثامن در حوزه مشتري مداري، اولويت مهم شعب را بازاريابي، جذب و جلب اعتماد مشتريان دانست.
سرپرست مديريت شعب يک تهران با تاکيد بر اولويت هاي ثامن در حوزه مشتري مداري، اولويت مهم شعب را بازاريابي، جذب و جلب اعتماد مشتريان دانست.

به گزارش روابط عمومي موسسه اعتباري ثامن؛ ناصر سيفي که در نخستين جلسه بازاريابي سال 96 سخن مي گفت  ساماندهي  نيازهاي مشتريان را تنها با برنامه‌ريزي و ترسيم استراتژي مطلوب امکان‌پذير دانست.

او افزود: بازاريابي يکي از ارکان مهم سازمان‌ها است که اين روند در ثامن بر اساس استانداردهاي روز در حال شکل‌گيري است.

همايون کيوانشکوهي کارشناس بازاريابي سرپرستي مديريت شعب يک تهران نيز در اين نشست گفت: روش‌هاي نوين بازار داري و بازاريابي سرفصل هاي مهم اين نشست بود که با بهره گيري از مدلswot  توانسته ايم با به چالش کشيدن موسسه ، نسبت به شناسايي نقاط ضعف ،قوت ، فرصت‌ها و تهديدها نائل شويم.

وي افزود: بازار اقتصادي و مالي نيازمند نيازسنجي دقيق و همه‌جانبه مشتريان است و در اين حوزه ثامن، بايد به‌گونه‌اي نسبت به طراحي محصول اقدام شود که تمايل و توجه بخشي از جامعه را پوشش دهد.

کيوانشکوهي با تأکيد بر اهميت موضوع ارتباط با مشتري در شعب ثامن خاطرنشان کرد: ايجاد روابط صحيح و تيزهوشانه کارکنان  در شعب يک ضرورت است که نيازمند برخورداري از مهارت‌هاي ارتباطي با مشتريان است، از همين رو بايد دقت نظر بيش‌ازپيش همکاران در شعبه مد نظر قرار گيرد.

 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: