کد خبر: ۱۰۴۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - 08 June 2017
بانكداري ايراني -وضعیت بازار سرمایه در ایران طی هفته های اخیر به شدت کسالت بار و بازدهی شاخص کل بسیار ناامید کننده بود. تاجایی که نتوانست هیچ بازدهی برای سرمایه گذاران در پی داشته باشد.
 بانكداري ايراني -وضعیت بازار سرمایه در ایران طی  هفته های اخیر به شدت کسالت بار و بازدهی شاخص کل بسیار ناامید کننده بود. تاجایی که  نتوانست هیچ بازدهی برای سرمایه گذاران در پی داشته باشد. 

به گزارش  بانكداري ايراني ، صنعت بانک با داشتن نمادهای بزرگ در  هفته دوم خرداد ماه شاخص کل صنعت بانک با کاهش 0.17 درصدی روبرو شده و به رقم 579 واحد رسید . این در حالی است که نماد بانکهای تجار، صادرات ، پارسیان ، دی، پاسارگاد، اقتصاد نوین ، سرمایه ، گردشگری، ایران زمین و موسسه کوثر متوقف یوده و وضع بازگشایی این نمادها مشخص نیست. 

وضعیت شاخص صنعت بانک در هفته و ماه گذشته 
 


وضعیت صنعت بیمه در  بازار سرمایه به گونه ای دیکر بود زیرا کاهش ارزش شاخص صنعت بیمه بیش از 2.84 درصد بوده و به رقم 5هزار و 205 واحد رسید. طی دادوستدهای سهام در هفته گذشته اغلب نمادهای  بیمه منفی بوده و در آخرین کاری هفته منتهی به 19 خرداد سال 1395 با صف فروش همراه بوده  و با  عرضه های  زیادی همراه بوده است. 

 وضعیت شاخص صنعت بیمه  در هفته و ماه گذشته 


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: