کد خبر: ۱۰۴۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - 04 June 2017
بانكداري ايراني - شرکت بیمه نوین از جمله شرکتهای بیمه گری جوانی است که از مرز خطر میزان سرمایه شرکت از نظر بیمه مرکزی و همچنین سطح توانگری مالی عبور کرده و از ابتدای سال 1396 سرمایه خود را از 800 میلیارد ریال به 1500 میلیارد ریال رساند.
بانكداري ايراني - شرکت بیمه نوین از جمله شرکتهای بیمه گری جوانی است که از مرز خطر میزان سرمایه شرکت از نظر بیمه مرکزی و همچنین سطح توانگری مالی عبور کرده و از  ابتدای سال 1396 سرمایه خود را از 800 میلیارد ریال به 1500 میلیارد ریال رساند.  

به گزارش   بانكداري ايراني ، شرکت بیمه نوین تاکنون از جمله شرکت‌هایی است که همکاری های بیمه ای زیادی در حوزه ارائه خدمات بیمه‌ای مختلف با شرکت‌های صنایع نفتی و پتروشیمی داشته و با داشتن نگاه توسعه ای و بهره مندی از ظرفیت های خدماتی خود، هم زمان با افزایش سرمایه شرکت برنامه مشارکت در پروژه های نفت، گاز و پتروشیمی را در چشم انداز خود دارد. به گفته معاون پشتیبانی و امور اقتصادی، در این شرکت باهدف ایجاد و توسعه سازمان یادگیرنده و ساختارسازی برای نظارت و ارزشیابی آموزش، کمیته یادگیری شرکت بیمه نوین تشکیل شده است.

شرکت بیمه نوین که در سال 1394 برای هر سهم 618 ریال زیان در نظر گرفته بود در آذر ماه سال 95 توانست  به سود 62 ریالی برسد که برای این شرکت بسیار  جالب توجه بود.  نکته مهم اینجاست که زیان 618 ریالی برای سرمایه 8هزار میلیاردی بوده و با وجود افزایش 1500میلیارد ریالی ، در  سود آوری رشد قابل توجهای داشت. سود خالص شرکت در این دوره از زیان 494 میلیارد ریال به سود 93 میلیارد ریال رسید. حق بیمه صادره در این دوره با رشد 18 درصدی مواجه شده بود و به رقم 2هزار و 599 میلیارد ریال رسید. 

گفتنی است که شركت بيمه نوين به عنوان هجدهمين شركت بيمه در كشور جمهوری اسلامی ايران در تاريخ 20 بهمن ماه سال 1384  در اداره ثبت شركت‌های تهران به ثبت رسيده و پس از اخذ مجوز فعاليت از بيمه مركزی ايران در اسفند ماه همان سال فعاليت خود را آغاز نموده است.

مؤسسان شركت شامل سه گروه:

-بانكی و مالی (بانك اقتصاد نوين و شركت‌های وابسته)
-صنعتی (شركت توسعه صنايع بهشهر و شركت‌های وابسته) 
-ساختمانی (شركت سرمايه‌گذاری ساختمان ايران و شركت‌های وابسته، شركت پيمانكاری بين‌المللی استراتوس و شركت‌های وابسته) هستند.

سرمايه شركت
سرمايه شركت مبلغ ۸۰۰ ميليارد ريال است. بيش از ۸۰% سهام متعلق به سهامداران حقوقی و حدود ۲۰% سهام متعلق به سهامداران حقيقی است.

موضوع شركت عبارتست از:

الف) انجام عمليات بيمه‌ای در تمامي رشته‌های بيمه‌ای اعم از اشخاص، اموال، مسئوليت.
ب) سرمايه‌گذاری از محل سرمايه، اندوخته‌ها و ذخائر.
ج) انجام بيمه‌های اتكائی واگذاری (تحصيل پوشش اتكائی) حسب نياز.
تمامی عمليات شركت اعم از بخش بيمه‌گری و سرمايه‌گذاری در چارچوب قانون تأسيس بيمه مركزی ايران و بيمه‌گری، قانون تأسيس مؤسسات بيمه غيردولتی، قانون تجارت، مصوبات شورای عالی بيمه و اساسنامه شركت خواهد بود.

بخشی از سياست‌های اجرايی شركت در ارائه خدمات

- بازديد اوليه دقيق و تخصصی به منظور تفكيك ريسك و ارائه نرخ مناسب
- بازديدهای ايمنی متناوب در طول دوره پوشش به منظور جلوگيری از اتلاف سرمايه‌های بيمه‌گذاران
- پوشش ارزش واقعی مورد بيمه
- ارائه پوشش مناسب براي خطرات مورد درخواست بيمه‌گذار با كمترين نرخ و مناسب ترين شرايط
- ارائه بيمه‌نامه با شرايط و مقررات تخصصی و حرفه‌ای به منظور حفظ منافع بيمه‌گذاران و بيمه‌شدگان
- مشاوره رايگان به بيمه‌گذاران
- راهنمايی خسارت ديد‌گان در هنگام بروز خسارت
- انجام كارشناسی، برآورد و پرداخت خسارت در كوتاه‌ترين زمان ممكن
- استفاده از مجرب‌ترين كارشناسان در بخش صدور و پرداخت خسارت
- استفاده از كادر مجرب و خوشنام صنعت بيمه به منظور ارائه خدمات به مشتريان گرامی

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: