کد خبر: ۱۰۴۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - 03 June 2017
مبلغ ۸ هزار و ۷۹۷ میلیارد ریال سود انواع اوراق در اردیبهشت ماه امسال به حساب ۵۹۴۱ سرمایه گذار در بازار سهام واریز شد.
مبلغ ۸ هزار و ۷۹۷ میلیارد ریال سود انواع اوراق در اردیبهشت ماه امسال به حساب ۵۹۴۱ سرمایه گذار در بازار سهام واریز شد.

مدیر مالی شرکت سپرده گذاری مرکزی اعلام کرد: مبلغ 8 هزار و 797 میلیارد ریال سود انواع اوراق در اردیبهشت ماه امسال به حساب 5941 سرمایه گذار در بازار سهام واریز شده است و سر رسید تسویه اوراق اسناد خزانه اسلامی با نماد "ذاخزا6" نیز 2 هزار و 590 میلیارد ریال بود که ماه گذشته به طور کامل پرداخت شد.

همچنین سود اوراق صکوک شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، گروه مپنا، فولاد مبارکه اصفهان، لیزینگ رایان سایپا، نفت پارس، مخابرات ایران، قائد بصیر، قطارهای مسافر بری جوپار، خدمات ارتباطی رایتل، کاشی پرسپولیس و موتور گیربکس واکسل سایپا به مبلغ یک هزار و 469 میلیارد ریال در ماه یکه گذشت به حساب 2789 سرمایه گذار واریز شد.

این گزارش می‌افزاید: شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در ماه گذشته سود 2292 سرمایه گذار اوراق مشارکت لیزینگ رایان سایپا، معدنی و صنعتی گلگهر، هلدینگ خاورمیانه، شرکت ملی نفت ایران، لیزینگ امید، نفت و گاز پرشیا و شهرداری های مشهد، شیراز، تهران، کردستان و سبزوار را هم به مبلغ 6 هزار و 766 میلیارد ریال به حساب آنها واریز کرد.

بعلاوه این که سود اوراق گواهی سپرده بانک پارسیان، لیزینگ رایان سایپا، بانک رفاه کارگران، صندوق های سرمایه گذاری گنجینه آینده روشن، پارند پایدار سپهر و امین یکم فردا و سود سهام شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو نیز در این مدت به 857 سرمایه گذار پرداخت شد.

گفتنی است؛ در حال حاضر 53 نوع اوراق (اجاره، مرابحه، مشارکت و گواهی سپرده) در بازار سرمایه منتشر شده است که سود این اوراق به صورت ماهانه و یا هر سه ماه یکبار به سرمایه گذاران پرداخت می‌شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: