کد خبر: ۱۰۳۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - 25 May 2017
معاون پشتیبانی و مهندسی بانک مهر اقتصاد در بازدید از استان اردبیل از اختصاص ده میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی هتل شورابیل خبر داد.
معاون پشتیبانی و مهندسی بانک مهر اقتصاد در بازدید از استان اردبیل از اختصاص ده میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی هتل شورابیل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان اردبیل؛ در این بازدید محمد اکبری _ معاون پشتیبانی و مهندسی بانک مهر اقتصاد _ با اشاره به اختصاص ده میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی و تجهیز هتل شورابیل گفت: هتل شورابیل بعنوان یکی از اقامتگاهها و مراکز رفاهی بانک می تواند نقش بسیار موثری در کیفیت خدمات رسانی به کارکنان و ارتقاء رضایتمندی آنها ایفا کند و بر همین اساس بنا داریم با واگذاری این هتل به شرکت آتیه سازان مهر و بازسازی و تجهیز آن، ضمن ارتقاء رضایتمندی کارکنان از ویژگی درآمدزائی آن استفاده لازم را ببریم.

وی در ادامه عنوان کرد: مهم این است که باید تغییر محسوس در هتل شورابیل ایجاد شود چون کیفیت خدمات قابل ارائه به مشتریان و کارکنان برای ما امری مهم است .

در ادامه این بازدید رضا عسگری_  معاون سرمایه انسانی بانک _  با اشاره به استقبال بسیار خوب کارکنان از هتل شورابیل گفت: تمایل و انگیزه کارکنان به استفاده از خدمات و امکانات این هتل روبه افزایش است و این نشان می دهد که می توان از این ظرفیت استفاده حداکثری را به عمل آورد.

وی با تقدیر از زحمات مدیران استان اردبیل و هتل شورابیل در اخذ مجوز سه ستاره برای هتل اظهار داشت: در سالهای اخیر اقدامات خوبی در تجهیز هتل صورت گرفته و امکانات رفاهی مناسبی مهیا شده است و بر اساس آخرین ارزیابی های صورت گرفته توسط میراث فرهنگی و گردشگری، این مجموعه با یک درجه ارتقاء، به هتل سه ستاره تبدیل شده است و همین امر ضرورت بازسازی و تجهیز طبق مقررات و دستورالعمل های سازمان گردشگری صورت پذیرد.

در این جلسه همچنین محرم خرم_ رئیس اداره امور شعب استان اردبیل _  خدمات ارائه شده در این مجموعه توریستی را به همکاران و عموم مردم قابل توجه دانست و ابراز امیدواری کرد تا بتوان با اخذ نشان سه ستاره برای هتل شورابیل و تغیرات پیش رو خدمات گسترده تری ارائه گردد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: