کد خبر: ۱۰۳۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۰:۵۷ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - 24 May 2017
بانک ملت با نماینده رسمی محصولات ال جی کره جنوبی در ایران و با سابقه ۳۰ ساله ، تفاهمنامه همکاری امضا کرد.
بانک ملت با نماینده رسمی محصولات ال جی کره جنوبی در ایران و با سابقه ۳۰ ساله ، تفاهمنامه همکاری امضا کرد.

بانک ملت از امضاء تفاهمنامه همکاری با شرکت های مجموعه گلدیران خبر داد و اعلام کرد بر اساس این تفاهمنامه که به امضای هادی اخلاقی فیض آثار مدیرعامل بانک ملت و حسین تنهایی مدیرعامل شرکت گلدیران رسیده، این بانک انواع خدمات خرد و ویژه بانکداری الکترونیک، خدمات اعتباری و خدمات ارزی را به این شرکت و زیرمجموعه ها ارائه خواهد کرد.

اخلاقی در مراسم امضای این تفاهمنامه، مجموعه گلدیران را از مجموعه های اقتصادی و فاخر کشور خواند که به دلیل تنوع فعالیت و توسعه آن در طول سال های اخیر، علاوه بر تامین نیاز شهروندان، گردش مالی خوبی را نیز از بازار لوازم خانگی کشور به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه مجموعه گلدیران یک بنگاه اقتصادی حرفه ای است که سبک مدیریت خاص خود را دارد، اظهارداشت: جای خوشحالی است که ظرفیت ارزشمند داخل کشور در این مجموعه عظیم متبلور شده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه بانک ملت بیشتر از آنکه به جذب سپرده فکر کند در اندیشه افزایش پورتفوی خدمات است، تصریح کرد: کاهش قیمت تمام شده پول در این بانک با هدف افزایش توان خدمات دهی به مشتریان انجام شده و بانک به عنوان یک بنگاه اقتصادی باید سودآور باشد ولی قسمت اعظم این سود باید از محل خدمات تامین شود نه اعطای تسهیلات و در همین راستا بانک ملت تمرکز را روی ارائه خدمات کارمزدی قرارداده است.

اخلاقی با اعلام آمادگی به ارائه انواع خدمات بانکی به مجموعه گلدیران، اضافه کرد: بانک ملت در سال جاری حداقل 5 خدمت اعتباری به مشتریان ارائه خواهد داد که صرفا به پول نقد متصل نیست. همچنین در سال جاری بانک ملت 4 هزار میلیارد تومان تسهیلات در قالب شاپ کارت به متقاضیان اعطا خواهد کرد.

براساس این گزارش، گلدیران نماینده رسمی محصولات ال جی کره جنوبی در ایران و با سابقه ۳۰ ساله بوده که برنامه تولید محصولات این برند را هم دارد .

این شرکت دارای زیرمجموعه های چون شرکت مشتریان گلدیران، شرکت تهویه گلدیران قشم، شرکت لجستیک گلدیران ، شرکت گلدیران سروش و شرکت نگرش تبلیغ نو بوده و برای 3 هزار و 500 نفر اشتغالزایی مستقیم و 17 هزار و 500 نفر اشتغالزایی غیرمستقیم دارد و ۶ هزار نفر هم در بخش خدمات فعال هستند.
برچسب ها: بانک ملت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: