کد خبر: ۱۰۳۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۹ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - 24 May 2017
بانكداري ايراني - بررسی عملکرد بیمه ملت در فروردین ماه نشان می دهد که بر خلاف شرکت های بزرگ وقدیمی توانست با برنامه ریزی درست از زیر سایه بیمه درمان و شخص ثالث خارج شده و بیش از 30 درصد از پورتفوی خودش را اختصاص به فضای تخصصی بدهد.
  بانكداري ايراني - بررسی عملکرد بیمه ملت در فروردین ماه نشان می دهد که بر خلاف شرکت های بزرگ وقدیمی  توانست با برنامه ریزی درست از زیر سایه بیمه درمان و شخص ثالث خارج شده و بیش از 30 درصد از پورتفوی خودش را اختصاص به فضای تخصصی بدهد. 

به گزارش  بانكداري ايراني ، بیمه درمان در اسفند ماه سال 1395 کمتر از  1 درصد ، بیمه شخص ثالث حدود 30درصد و بیمه عمر و زندگی 16درصد و بیمه نفت و انرژی  8 درصد از پورتفوی بیمه را تشکیل داده است این رویه در فرودین ماه به شکل معنا داری تغییر کرد. در فروردین ماه سال 1396 ، سهم بیمه درمان 16درصد، بیمه شخص ثالث 26درصد ، بیمه عمر و زندگی 10 درصد و بیمه نفت و انرژی بیش از 31 درصد از پورتفوی بیمه ملت را تشکیل داده است. 

از طرف دیگر این شرکت با گسترش فعالیت خود در بخش هایی غیر از بیمه های  درمان و ثالث  سعی در حرفه‌ای کردن فعالیت خود بوده و دست به اقدامات بزرگی زده است.  بیمه کردن برج میلاد، تجهیزات و شرکتهای نفتی، بیمه های زندگی  ، فعالیت در مناطق ازاد و غیره از جمله فعالیت های شرکت در فضای کسب و کار در ایران است. 

بیمه‌ گری ششمین برج بلند جهان

برج میلاد ششمین برج بلند تلویزیونی و مخابراتی جهان و نماد تهران نوین که از لحاظ پیچیدگی سازه در ایران بی نظیر است برای چهارمین سال متوالی تحت پوشش بیمه ملت قرار گرفت. توانگری بالا، پرداخت خسارت های بزرگ در کمترین زمان، استفاده از ارزیابان خسارت ماهر، پوشش اتکائی مناسب و سیستم نگهداشت مشتریان ویژه موجب شده است که شرکت بیمه ملت برای چهارمین سال متوالی به عنوان تخصصی ترین بیمه گر در سازه های عظیم و بلند، منتخب برج میلاد گردد. 

بر اساس قرارداد منعقده میان دو شرکت بیمه ملت و برج میلاد تهران، ریسک تمامی خسارات مالی وارده به سازه اصلی برج ، ساختمان ها، تاسیسات، تجهیزات و اثاثیه، سالن مرکز همایش های بین المللی، پارکینگ های طبقاتی و ... تحت پوشش شرکت بیمه ملت خواهد بود. همچنین جبران خساراتهای جانی و مالی وارده به کارکنان و اشخاص ثالث، مراجعان و بازدیدکنندگان از مجموعه برج در قالب بیمه جامع مسئولیت برعهده این شرکت خواهد بود.

رشد 200 درصدی فروش محصول منحصر بفرد " سپرده زندگی " بیمه ملت

بیمه ملت از رشد 200 درصدی فروش بیمه "سپرده زندگی" بهره برده است. چندی پیش ، مدیر بیمه های زندگی بیمه ملت با اعلام این خبر، گفته است که بدنبال استقبال گسترده متقاضیان از بیمه "سپرده زندگی" بیمه ملت، فروش این محصول با افزایش 200 درصدی مواجه شد.حق بیمه در این محصول سررسید مشخصی ندارد و بیمه گذار در هر زمان می تواند حق بیمه خود را به مبلغ دلخواه پرداخت نماید. در این بیمه نامه علاوه بر امکان پرداخت حق بیـمه بر اساس توان مالی مشتریان در زمان دلخواه، امکان دریافـت کل سـرمایه گذاری به صورت یکجا و یا دریافت مســتمری در پایان قرارداد و پرداخت سـود حاصـل از مشـارکت در منافع به بیمــه گذار علاوه بر ســود تضـمینی در نظر گرفته شده است و بیمه گذار با خرید این بیمه نامه می تواند از مزایایی نظیراخذ وام بدون نیاز به ضامن یا تهیه وثایق ملکی استفاده نماید.

ایجاد تنوع در بیمه های زندگی 
ایجاد تنوع در بیمه های زندگی در دستور کار بیمه ملت قراردارد. به گفته مدیر عامل بیمه ملت ، این شرکت  به منظور ارائه اطلاعات بهتر و بیشتر به علاقه مندان خرید بیمه های زندگی، در سایت خود، امکان استعلام حق بیمه براساس توانایی خرید بیمه گذاران ، اطلاع از سود حاصل از مشارکت و محاسبه سود سالیانه را فراهم نموده است.

آغاز فعالیت های هدفمند بیمه ملت در مناطق آزاد اقتصادی
بیمه ملت با ورود به منطقه ازاد انزلی گستره فعالیت خود را به بیرون از سرزمین اصلی برد. و از سوی شرکت ، به منظور بهره مندی هر چه بیشتر از پتانسیل ها و فرصت های منطقه آزاد انزلی و معرفی و ارائه خدمات بیمه ای و افزايش كيفيت خدمات به بیمه گذاران انجام گرفت.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: