کد خبر: ۱۰۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۶ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 13 May 2017
بانكداري ايراني - یکی از شرکتهایی که در حوزه تجارت الکترونیک فعالیت گسترده ای در کشور داشته و توانسته به افتخارات خوبی نائل شود، شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش است.
 بانكداري ايراني - یکی از شرکتهایی که در حوزه تجارت  الکترونیک فعالیت گسترده ای در کشور داشته و توانسته به افتخارات خوبی نائل شود، شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش است. 

به گزارش بانكداري ايراني ، شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با هدف ارائه راهکارهای نوین پرداخت الکترونیک و با تمرکز بر دو حوزه خدمات کارت و ايجاد شبکه فراگير پذيرندگان کارت در تیر ماه سال 82 آغاز به کار کرد. مجموعه فعالیت‌های شرکت به شرح ذيل خلاصه می‌شود: ارائه خدمات تجارت الکترونيک (e-commerce) ، ارائه راه حل‌های پرداخت‌های خرد و کلان اينترنتی (Internet payment) ، نصب و پشتياني دستگاه‌هاي کارتخوان فروشگاهي ، ارائه خدمات نرم افزاری و سخت افزاری پرداخت به شبکه‌هاي بانکی، سازمان‌های دولتي و بانک‌ها ، ارائه راه حل و اجراي طرح‌هاي جامع در زمينه گسترش انواع کارت‌های الکترونيکی متناسب با نياز مشتری ،  ارائه خدمات پرداخت از طریق تلفن همراه (Mobile payment) است.

گستره فعالیت این شرکت  14 بانک بزرگ کشور را شامل می شود و نشان از توفیق این شرکت در کسب بازارهای جدید است زیرا خدمات این شرکت در بانک ملی، بانک سپه ، بانک کشاورزی، بانک توسعه تعاون ، بانک شهر، بانک قرض الحسنه رسالت ، بانک رفاه،  بانک سامان، بانک صادرات، بانک انصار، موسسه اعتباری توسعه، بانک خاورمیانه، بانک سینا و پست بانک  ارائه می شود که هرکدام خود دارای فعالیت گسترده ای در این زمینه هستند. 

این شرکت در این فعایت 14 سال خوده به افتخاراتی نایل شده که جالب توجه است.

-نخستین ارائه دهنده خدمات پرداخت اینترنتی در نظام بانکی کشور از سال 1383
-اولین ارائه کننده سرویس پرداخت با تلفن همراه با استفاده از تکنولوژی USSD در ایران
-دارنده گواهی‌نامه تعهد به تعالی سازمانی
-دارنده گواهینامه سیستم مدیریت امنیت اطلاعات ISO27001:2013 از موسسه ISC استرالیا
-استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد ISO9001:2008
-پیشرو بازار در حوزه پرداخت های اینترنتی با داشتن بیشترین سهم تراکنش و پذیرنده در کشور
-کسب رتبه 34 از نشریه معتبر نیلسون ریپورت بین 150 شرکت PSP دنیا در سال 2015

همچنین کسب رتبه نخست از شورای عالی خدمات انفورماتیک کشور در حوزه‌های:

1- تولید و ارائه دستگاه‌های جانبی
2-  تولید و پشتیبانی نرم افزارهای سفارش مشتری
3-  شبکه داده‌های رایانه‌ای و مخابراتی
4-  خدمات پشتیبانی
5- سیستم‌های ویژه
6- مشاوره و نظارت بر اجرای طرح‌های انفورماتیک
7- ارائه و پشتیبانی نرم‌افزارهای پایه، سیستم و ابزارها


گفتنی است که شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش از در تیر ماه سال 82 آغاز به کار کرد. این شرکت موافقت اصولی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را در سال 1383 و مجوز قطعی فعالیت خود را را در تاریخ 06/07/1384 از سوی این مرجع دریافت نمود. 

فعالیت پرداخت الکترونیک سامان در حوزه پرداخت‌های اینترنتی از فروردین ماه سال 1383 آغاز شد و این شرکت به عنوان اولین ارائه‌دهنده خدمات پرداخت اینترنتی در نظام بانکی کشور، ابزارهای پرداخت غیرحضوری را در اختیار متقاضیان قرار داد.

 این مجموعه با استفاده از نیروی انسانی متخصص، فناوری‌های امنیتی روز دنیا و بهره‌گیری از ابزارهای نوین پرداخت نظیر کارت، کارتخوان، درگاه اینترنتی و تلفن همراه توانسته است با ارائه خدمات با کیفیت و مطمئن، رضایت مشتریان و کارفرمایان خود را جلب نموده و سهم مناسبی از بازارهای خرد و کلان تجارت الکترونیک در کشور را به خود اختصاص دهد. 

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با ایجاد ساختاری بر پایه تکنولوژی‌های جدید، انواع ابزارهای پرداخت حضوری و غیر حضوری را در انواع بازارهای تجارت الکترونیک ارائه داده و یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه طراحی و پیاده سازی پروژه های دولت الکترونیک و ارائه راه حل‌های خاص به سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ به شمار می‌رود. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: