کد خبر: ۱۰۲۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 12 May 2017
عملکرد مطلوب بانک‌پاسارگاد در سال‌های فعالیت، باعث شده جایگاه مطلوب و شایسته‌ای را در صحنه‌ی بانکداری بین‌المللی از آن خود کند.
 عملکرد مطلوب بانک‌پاسارگاد در سال‌های فعالیت، باعث شده جایگاه مطلوب و شایسته‌ای را در صحنه‌ی بانکداری بین‌المللی از آن خود کند.

به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی این بانک ضمن تأکید بر این مطلب گفت: با توجه به عملکرد مطلوب بانک‌پاسارگاد طی سال‌های گذشته، ضمن آنکه جایگاه این بانک در بین بانک‌های خارجی مستحکم‌تر شده‌است، بسیاری از بانک‌های دیگر نیز همکاری خود را با این بانک آغاز کرده‌اند.

وی ادامه داد: از این‌رو بانک‌پاسارگاد همانند گذشته، برای ارائه کلیه خدمات ارزی از جمله گشایش انواع اعتبارات اسنادی دیداری و مدت‌دار، حوالجات ارزی، خرید و فروش و افتتاح حساب‌های ارزی و همچنین صدور ضمانتنامه‌های ارزی و خدمات مربوط به صادرات کالا در خدمت هم‌میهنان گرامی است.

رفیعی تصریح کرد: در همین راستا بانک‌پاسارگاد آمادگی گشایش اعتبار اسنادی دیداری را برای کلیه گروه‌های دارای ثبت سفارش با نوع تأمین ارز متقاضی و نوع عملیات بانکی بر اساس بخشنامه بانک مرکزی دارد. وی در توضیح این خدمت ادامه داد: میزان پیش‌پرداخت که حداقل آن 10 درصد مبلغ اعتبار اسنادی خواهد بود، با توجه به وضعیت اعتباری متقاضی تعیین و بر مبنای نرخ هر دلار، معادل 36 هزار ریال به صورت علی‌الحساب هنگام گشایش اعتبار دریافت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بدیهی است فروش ارز در زمان معامله اسناد در اینگونه موارد توسط بانک‌مرکزی بر مبنای 100 درصد وجه اسناد به نرخ روز ارز آزاد و یا نرخ ارز آزاد در روز صدور گواهی ثبت آماری (هر کدام کمتر باشد) و به شرط عدم گذشت بیش از 6 ماه از تاریخ تأیید گواهی ثبت آماری صورت خواهد پذیرفت و بدین‌ترتیب واردکنندگان در مقابل نوسان نرخ ارز پوشش لازم را خواهند داشت.

هم‌وطنان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، به یکی از شعبه‌های بانک‌پاسارگاد در سراسر کشور مراجعه کنند و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی این بانک به شماره 82890 تماس حاصل فرمایند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: