کد خبر: ۱۰۱۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 07 May 2017
شرکت بیمه "ما" در راستای تحقق یکی از سیاست های اصلی خود در خصوص مشتری مداری و پرداخت به موقع ،سریع و دقیق خسارت، در یک پرونده بالغ بر سه میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد.
 شرکت بیمه "ما" در راستای تحقق یکی از سیاست های اصلی خود در خصوص مشتری مداری و پرداخت به موقع ،سریع و دقیق خسارت، در یک پرونده بالغ بر سه میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد.

 این شرکت مبلغ سه میلیارد و چهار میلیون و پانصدو چهل و چهار هزارو چهارصدو سی وهشت ریال خسارت را به خانواده متوفی پرداخت کرد.بر اساس این گزارش، طی مراسمی ویژه که در شعبه زاهدان بیمه "ما" با حضور اکبرزاهدوند مشاور مدیرعامل و مدیر شکایات و پیشنهادات و امیر رادسعید مدیر بازاریابی، فروش، تبلیغات و CRM ، رییس شعبه زاهدان و ذینفعان برگزار شد، خسارت طی یک فقره چک به بازماندگان مرحوم پرداخت شد.

نسیم فراهانی رییس شعبه زاهدان ضمن دلجویی از خانواده متوفی به آینده نگری و داشتن شرایط اقتصادی مناسب با خرید بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری اشاره نمود. 

وی متذکر شد بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری ، یکی از پرطرفدار ترین محصولات بیمه ای در سراسر جهان است که با اضافه نمودن یک برنامه سرمایه گذاری امن به بیمه عمر بلند مدت، روز به روز طرفدارن بیشتری را در اکثر کشورها به خصوص ایران به خود جلب می کند و در شرکت سهامی بیمه "ما" جذابیت بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری طراحی شده باعث استقبال بی نظیر آحاد جامعه قرار گرفته است.

بر اساس استراتژی ها و اهداف تدوین شده جهت مدیریت های فنی و شعب سراسر کشور، پرداحت دقیق و سریع خسارت و ایجاد رضایتمندی جهت مشتریان در تمامی رشته های فنی سر لوحه کار تمامی پرسنل شرکت بیمه " ما" قرار دارد و اصل مشتری مداری و رعایت حقوق مشتریان و اتحاد و همفزایی با نمایندگان محترم شبکه فروش و تفکر "ما" بودن از اصول مهم بیمه گری در شرکت سهامی بیمه "ما" می باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: