کد خبر: ۱۰۰۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 29 April 2017
بانک سامان در راستای افزایش خدمات نوین بانکی برای مشتریان حقوقی، امکان استفاده از «وب‌سرویس‌های بانکی» را با امکانات ویژه فراهم کرد.
بانک سامان در راستای افزایش خدمات نوین بانکی برای مشتریان حقوقی، امکان استفاده از «وب‌سرویس‌های بانکی» را با امکانات ویژه فراهم کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی بانک سامان، عباس میرزا نیری مدیر بانکداری الکترونیک با اعلام این خبر تصریح کرد: با بهره‌مندی از این خدمت، مشتریان حقوقی می‌توانند بدون مراجعه به شعب بانک یا استفاده از درگاه‌های مدرن مانند نت‌بانک و تلفن‌بانک، به‌صورت مستقیم و در نرم‌افزار مالی خود، از خدمت وب‌سرویس بانکی به شکل آنی و برخط (آنلاین) استفاده کنند.

مدیر بانکداری الکترونیک بانک سامان گفت: این خدمت از طریق ارتباط میان نرم‌افزارهای بانکی و یک نرم‌افزار مالی با آدرس آی‌پی مشخص از طرف شرکت برقرار می‌شود و تمام تراکنش‌ها بر این بستر امن صورت می‌گیرد.

نیری درباره خدمات قابل استفاده در این خدمت اظهار داشت: مشتریان حقوقی بانک سامان درحال حاضر می‌توانند صورتحساب سپرده‌شان نزد بانک را مشاهده کنند و همچنین انتقال وجه درون‌بانکی (سامانی) یا بین‌بانکی (ساتنا و پایا) انجام دهند.

وی افزود: نماینده شرکت‌های حقوقی متقاضی استفاده از این خدمت جدید می‌توانند به یکی از شعب بانک در سراسر کشور مراجعه کنند.

مرکز سامان ارتباط با شماره تلفن 6422-021 در تمام ساعت‌های شبانه‌روز پاسخگوی پرسش‌های مشتریان بانک درباره این خدمت و سایر خدمات و محصولات بانک سامان است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: