کد خبر: ۱۰۰۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 28 April 2017
بانكداري ايراني -صنعت بیمه در هفته جاری یکی از کم خبر ترین صنایع کشور بوده و تنها خبر مهم آن ، افزایش سرمایه بیمه ما بود که توانست سهامداران آن را خشنود کند . اما در مجموع شاخص صنعت بیمه از رقم 5هزار و 313 واحد به 5هزار و 230 واحد رسید.
 بانكداري ايراني -صنعت بیمه در هفته جاری  یکی از کم خبر ترین صنایع کشور بوده و  تنها خبر مهم آن ،  افزایش  سرمایه بیمه ما  بود که توانست سهامداران آن را خشنود کند . اما در مجموع شاخص صنعت بیمه  از رقم 5هزار و 313  واحد به 5هزار و 230 واحد رسید همچنین  بازدهی این صنعت در هفته گذشته در بازار سرمایه  منفی 1.87 درصد بود. 

به گزارش  بانكداري ايراني ،  صنعت بانکداری در بازار سرمایه همچون ماه‌های اخیر،  هفته گذشته را نیز  با سردرگمی  به پایان رسانده و کمترین داد و ستدهای بورس را به خود اختصاص داد. با وجود ارزش بازار 306 هزار میلیارد ریالی این صنعت در بورس ارزش معاملات آن به حدود  از 43هزار میلیارد ریال رسید که از جمله کمترین ارزش معاملات در میان صنایع مطرح بورس است.

در صنعت بانکداری بورس، طی دادوستدهای بازار سهام در هفته جاری، بهترین نماد بانکی متعلق به پست بانک بود که با توجه به وضعیت صورتهای مالی مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته و طی چند روز کاری هفته جاری بیش از 11 درصد بازدهی داشت که در بین نمادهای بانکی در ماه های اخیر جالب توجه است. بدترین شرایط را بانک اقتصاد نوین داشت که طی هفته جاری همواره در دامنه منفی دادوستد شد.

 

طی هفته جاری مهمترین و پر تحرک ترین نماد بیمه در بورس متعلق به بیمه ما بوده و در بین 12 نماد بیمه‌گری  بیشترین توجه داشت که به خاطر خبر افزایش سرمایه مورد توجه قرار گرفته و بالاتر از 5درصد بازدهی را تجربه کرد. بیمه البرز نیز بدترین بازدهی را طی هفته جاری تجربه کرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: