کد خبر: ۱۰۰۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱:۳۱ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 27 April 2017
بانكداري ايراني - بانک انصار که سال 95 را با گواهینامه استاندارد ISO10015:1999 که از سوی شرکت معتبر DQS آلمان ، براساس انجام ممیزی های دقیق مراقبتی و رعایت استانداردهای بین المللی نسبت به فعالیت های آموزشی ، شروع کرده بود در سال 95 نیز توانست در برخی از محافل و مجامع اقتصادی و صنعت بانکداری امتیازات بالاتری را نسبت به دیگر بانک‌ها کسب کند.
 بانكداري ايراني - بانک انصار که سال 95 را با  گواهینامه استاندارد ISO10015:1999 که از سوی شرکت معتبر DQS آلمان ، براساس انجام ممیزی های دقیق مراقبتی و رعایت استانداردهای بین المللی نسبت به فعالیت های آموزشی ، شروع کرده بود در سال 95 نیز توانست در  برخی از محافل و مجامع اقتصادی و صنعت بانکداری  امتیازات  بالاتری  را نسبت به دیگر بانک‌ها کسب کند. 

به گزارش   بانكداري ايراني ،  بانک‌انصار در دوره سه ماهه منتهی به 31 خرداد 1395 توانسته بود رتبه نخست کیفیت افشای اطلاعات و اطلاع‌رسانی را در بازار سرمایه ایران به دست آورد و در میان شرکت های پذیرفته شده در سازمان بورس واوراق بهادار تهران، رکورد دار شفافیت اطلاعاتی در سه ماهه اول سالجاری شد.

 براساس این گزارش ، بانک انصار که در دوره منتهی به 29 اسفند 1394 رتبه ششم را در میان شرکت های بازارسرمایه کسب کرده بود در سال 95 با 4 پله ارتقا به رتبه دوم رسید .  این امتیاز  بر اساس وضعیت اطلاع رسانی آن ها از نظر به موقع بودن ارسال اطلاعات(پیش بینی های درآمد هر سهم، صورت های مالی و برنامه زمانبندی پرداخت سود سهامداران) و با لحاظ کردن میزان تاخیر در ارسال اطلاعات و امتیاز «قابلیت اتکا» براساس میزان نوسانات و تغییرات در پیش بینی های ارسالی و هم چنین تفاوت های میان مبالغ پیش بینی شده و عملکرد واقعی حسابرسی شده در این محاسبات، تعیین می‌شود.

در تحولی دیگر و طي مراسمي با حضور رييس سازمان بورس و اوراق بهادار،  حسن اميري معاون نظارت بر بورسها و ناشران اين سازمان، آقايان فروتن قائم‌مقام مديرعامل، فتحعلي معاون مالي وسيدحميدخالقي مديرکل بازاريابي وتبليغات بانک انصار و جمعي از مديران بانک ها، سازمان هاي بيمه و بورس که در سالن اداري شماره يک در نهمين نمايشگاه بين‌المللي بورس، بانک و بيمه (فاينکس2016 ) برگزار شد، آقاي يحيي فروتن لوح تقدير بانک انصار تحت عنوان «شفاف‌ترين ناشر بورسي کشور درسال1394» را از رييس سازمان مذکور دريافت کرد. 

از دیگر افتخارات بانک انصار می توان گفت که در هفتمین اجلاس مدیران و روسای شرکت های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسرکشور (آیتک ) روز  سه شنبه 26 مرداد در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما  و با حضور وسخنرانی وزیر صنعت، معدن ،تجارت آقای نعمت زاده ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، فعالان اقتصادی ،کارآفرینان ،مدیران وکارشناسان با هدف حمایت از تولید ملی، رفع موانع تولید ، تشویق مصرف کنندگان برگزارشد؛ مدیر عامل بانک انصار  ،  ابراهیمی،  نشان عالی برترین مدیریت سرآمد در صنعت بانکداری را کسب کرد .

گفتنی است که بانک انصار برای سال 94 311 ریال سود برای هر سهم در نظر گرفته بود که در سال 95 آن را به 350 ریال رساند.  همچنین  در سال 95 ، بانک انصار با افزایش 2هزار میلیاردی،  سرمایه بانک را  در تیرماه سال جاری از 8هزار میلیارد ریال به 10هزار میلیارد ریال رساند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: