کد خبر: ۱۰۰۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 26 April 2017
در رقابت‌های جایزه بزرگ دوومیدانی آسیا در حالی که دونده ایران رکورد ضعیفی برجای گذاشته بود اعلام شد که به دلیل مصدومیت از رقابت‌ها کناره گیری کرده است.

بانكداري ايراني -در رقابت‌های جایزه بزرگ دوومیدانی آسیا در حالی که دونده ایران رکورد ضعیفی برجای گذاشته بود اعلام شد که به دلیل مصدومیت از رقابت‌ها کناره گیری کرده است.

به گزارش ایسنا، رقابتهای جایزه بزرگ دوومیدانی از 4 اردیبهشت آغاز شد و دوومیدانی کاران ایران در مرحله اول یک طلا و یک نقره را کسب کردند.

در میان بانوان ملی‌پوش، مریم طوسی در دوی 100 متر به مصاف رقبای خود رفت و با رکورد 12 ثانیه و 74 صدم ثانیه از خط پایان عبور کرد.

در این شرایط اما خبر ارسالی فدراسیون که توسط خود ورزشکاران به دست شان رسیده است اعلام شد که مریم طوسی از رقابت ها کناره گیری کرده است در حالی که او عملکرد بدی داشته و تا آخر هم مسابقه داده است.

اینکه اعلام نتایج برعهده خود ورزشکاران باشد چنین پیامدهایی را هم دارد. البته نباید از این موضوع غافل شد که وقتی فدراسیون به ورزشکار اعتماد می کند او باید جواب این اعتماد را بدهد. نتیجه رقابت‌ها اعلام می‌شود و درست نیست که عملکرد ضعیف یک ورزشکار مخفی بماند.

اگر عملکرد و رکورد ضعیف است باید اعلام شود و یک ورزشکار بی دلیل از حمایت بهره نبرد. ورزشکاری که نمی‌تواند در یک مسابقه رکورد خوبی برجای بگذارد باید به فکر اصلاح و پیشرفت باشد نه پنهان کاری.

حتی اگر این رکورد ضعیف به دلیل مصدومیت بوده نباید عنوان شود که او کناره گیری کرده است و دلیل اصلی و درست باید اعلام شود.

دوومیدانی ایران شاید روزهای خوبی را پشت سرنگذارد و رکوردهایی که زده می شود با سطح اول آسیا فاصله داشته باشد اما نفرات شایسته حضور دارند و نباید سابقه عاملی برای برخوردارشدن از حمایت های همه جانبه در همه شرایط باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: