کد خبر: ۱۰۰۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 23 April 2017
بانكداري ايراني - روز گذشته بانک صادرات گزارش پیش بینی حسابرسی شده سال 96 خود را منتشر کرده و بر این اساس این بانک تاکنون همه گزارش‌های لازم تحت چارچوب استانداردهای جدید را برای صاحبان 58 میلیارد سهم خود منتشر کرده است.
 بانكداري ايراني -  روز گذشته بانک صادرات گزارش پیش بینی  حسابرسی شده سال 96 خود را منتشر کرده و بر این اساس این بانک تاکنون همه گزارش‌های لازم تحت چارچوب استانداردهای جدید را برای صاحبان  58 میلیارد سهم خود منتشر کرده است.

به گزارش بانكداري ايراني ، سهامداران بانک صادرات در یک سال گذشته مشکلات زیادی را تحمل کردند که  نهایتا روز گذشته با ارائه  پیش بینی سال این امیدواری بوجود آمده  است که شاید  این مشکلات به پایان رسیده باشد. 

این مشکلات بانک صادرات از سوی سازمان بورس و بانک مرکزی به این بانک تحمیل شده و با وجود اقدامات موثر بانک صادرات ، به علت درگیری بانک مرکزی با  بورس،  این اقدامات نتوانست سهامداران بانک را در یک سال گذشته خشنود کند. 

از تیر ماه سال 1395 که نماد بانک صادرات برای برگذاری مجمع سال 94 متوقف شده تا این تاریخ این بانک همه گزارش های لازم را منتشر کرده و حتی مجمع سال 94 را نیز برگزار کرده است  اما با توجه به اینکه این بانک نسبت به بانکهای دیگر گزارشات خود را دقیق تز و سریع تر منتشر کرده است ، همچنان نماد ان متوقف است. 

بر اساس این گزارش ، سهام بانک صادرات متعلق به دولت جمهوری اسلامی، 50 میلیون نفر صاحبان سهام عدالت ، و صدها هزار سهامدار خرد و بزرگ در بورس  است و به همین منظور مساله بغرنج  بانک صادرات  در کنار دیگر بانکها ، به دولت کشید و در آذر ماه دولت جلسه ای ویژه برای بازگشایی نماد بانکها از جمله بانک صادرات برگزار کرد اما همچنان نماد بانک صادرات متوقف  است ،  لذا سازمان بورس با همکاری بانک مرکزی باید به منظور احقاق حق سهامداران به زودی نماد بانک را بازگشایی کرده و زخم عمیق صاحبان حقیقی بانک را التیام ببخشد.

گفتنی است که بانک صادارت 58  میلیارد سهم دارد که در اختیار  دولت ، صاحبان سهام عدالت و مردم  قراردارد  و ارزش روز آن 58 هزار میلیارد ریال است و این مبلغ در حبس بورس و بانک مرکزی قرار گرفته است. 



نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: