کد خبر: ۱۰۰۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - 19 April 2017
مدیرعامل هتل پارسیان کوثر اصفهان از عرضه اولیه ۱۵ درصد سهام به عنوان اولین هتل فرابورس در آینده ‌ای نزدیک خبر داد.
مدیرعامل هتل پارسیان کوثر اصفهان از عرضه اولیه ۱۵ درصد سهام به عنوان اولین هتل فرابورس در آینده ‌ای نزدیک خبر داد.

در پی درج هفته پیش نماد شرکت هتل پارسیان کوثر اصفهان در بازار دوم فرابورس با سرمایه 11 میلیارد تومانی، محمدعلی ابوترابی دیروز در دهمین نمایشگاه بانک، بورس و بیمه به خبرنگاران گفت: بعد از کلنگ زنی سال 1347 این هتل به مساحت 11 هزار متر و مشرف به زاینده رود و سی و سه پل، سال 1350 با نام هتل شرایتون و سپس کوروش به بهره برداری رسید و بعد از پیروزی انقلاب به هتل پارسیان کوثر اصفهان تغییر نام داد.

وی با اشاره به طی 4 مرحله توسعه و افزایش ظرفیت از 130 به 225 اتاق، ادامه داد: درحالی سال گذشته فروش و سودآوری این هتل در سال گذشته با رشد 35 و 40 درصدی همراه بوده که برای سال جاری هم برنامه رشد 30 و 35 فروش و سودآوری مدنظر است. افتتاح رستوران شبانه روزی هم نقطه قوتی در فعالیت های مجموعه است که با اتکا به این گونه اقدامات می توان آینده سهام را روشن دید.

این مقام مسئول با اعلام برنامه افزایش سرمایه در آینده و حاشیه سود 38 درصدی سال گذشته ، همجواری با زاینده رود، 5 ستاره بودن و خوشنامی را از مزیت های این مجموعه دانست و گفت: این هتل با دارا بودن بالاترین ظرفیت اقامتی در استان اصفهان از درآمدی شناور برخوردار است.

ابوترابی با اشاره به بازسازی ساختمان این هتل در سال جاری گفت: ‌اگر در صنعت هتلداری تغییر و به‌روزرسانی وجود نداشته و توسعه کمی و کیفی در همه ابعاد در دستور کار مدیران قرار نگیرد به طور حتم با شکست روبه‌رو خواهد شد.

وی درباره برنامه زمان و درصد عرضه اولیه سهام "گکوثر" هم گفت: طبق توافقات اولیه قرار است 15 درصد سهام این هتل به عنوان اولین هتل فرابورسی عرضه شود اما زمان دقیق آن مشخص نیست.ممکن است عرضه اولیه در آینده ‌ای نزدیک و انجام شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: