کد خبر: ۱۰۰۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۴ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 24 April 2017
بانكداري ايراني - بیمه دانا که شعار خود را در سال 94 تکریم، تجمیع و تسریع با هدف ارایه بهترین و سریع‌ترین خدمات ممکن به بیمه‌گذاران اعلام کرده بود در سال 95 نیز سعی کرد با اصلاح ترکیب پرتفوی و ایجاد بهره وری بیشتر نسبت به سال گذشته شرایط بهتری را در این سال پیدا کرد.
  بانكداري ايراني - بیمه دانا که شعار  خود را در سال 94  تکریم، تجمیع و تسریع با هدف ارایه بهترین و سریع‌ترین خدمات ممکن به بیمه‌گذاران   اعلام کرده  بود در سال 95 نیز سعی کرد با  اصلاح ترکیب پرتفوی و  ایجاد بهره وری بیشتر نسبت به سال گذشته شرایط بهتری را در این  سال پیدا کرد. 

به گزارش  بانكداري ايراني ، نایب رییس هیات مدیره بیمه دانا در ابتدای سال اهداف خود را توسعه بازارهای داخلی و بازارهای جهانی اعلام کرد که بعد از 11 ماه از سال به این  اهداف دست یافته است  و علاوه بر بدست گرفتن قریب به 8 درصد از سهمیه بازار صنعت بیمه ،  در اقدامی جالب توجه به بازار  گسترده و میلیونی عراق ورود کرد و توانست عملکرد جالب توجهی را در ارائه خدمات به بیمه گذاران ثبت کند . 

از طرف دیگر  بیمه دانا که  طی سه سال گذشته  26 هزار میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد  طی 9 ماهه نخست سال جاری 3هزار میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد و با کاهش هزینه خسارت ،   توانست ریسک خود را کنترل کرده و این خسارت را مدیریت کند ، زیرا در سال سال 94 طی این شرکت  بیش  از 7 هزار میلیارد ریال خسارت پرداخت کرده  و با مدیریت بیش از 58 درصد هزینه خسارت را کاهش داده است . 

 همچنین  شرکت بیمه دانا با سرعت دادن به فرایند پرداخت خسارت ، تقویت مدیریت بهینه منابع و حرکت در مسیر اهداف اقتصاد کلان کشور طی سال های اخیر خدمات ارزنده ای به مشتریان خود عرضه کرده است. در واقع ارائه خدمات ارزنده به بیمه گذاران در قالب پرداخت به موقع خسارت نشان دهنده توان فنی و مالی این شرکت در عرصه پاسخگویی به مشتریان است .

گفتنی است که بیمه دانا به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های بیمه خصوصی در کشور که همواره در جمع صد شرکت برتر قرار داشته، نشان از توانگری مالی قوی این شرکت از سویی و دارا بودن شبکه فروش قدرتمند و گسترده در کشور از سوی دیگر است

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: